Moda w kobiecych rozmiarach

Nieprawda, że moda jest tylko do rozmiaru 40. Że od 42 wzwyż nie ma czego w modzie szukać. I nieprawda, że trzeba się na to zgadzać! Zaczynamy wspólną akcję Avanti24 i marki Carmakoma - walczymy o modę każdym kobiecym rozmiarze

Gdyby moda i kobiecość kończyły się rzeczywiście na rozmiarze 42, na ulicach nie widać by było... większości kobiet. Nie byłoby kobiet pulchnych, kobiet o dużym biuście, kobiet o masywnych udach, okrągłej pupie i mocnych ramionach i łydkach. Ba, nie byłoby kobiet w dojrzałym wieku, które najczęściej mają bujniejsze kształty. Nie byłoby kobiet po ciąży ani tych, które lubią siebie w puszystej wersji. Nie byłoby też kobiet, których mężczyźni nie lubią chudzielców.

Patrząc na to z tej strony, czy nie wydaje się Wam, że moda do 42 jest swego rodzaju dyskryminacją?

Dlatego chcemy czarno na białym wykazać, że moda w pulchnym, kobiecym rozmiarze jest możliwa, pożądana i że potrafi być piękna . Chcemy Was wysłuchać. Piszcie do nas - o swoich kłopotach z szukaniem odpowiednich ciuchów, o tym, czego w sklepach brakuje najbardziej, o tym, co chciałybyście w modzie zmienić, żeby dla Was, +42(, zakupy stały się większą przyjemnością. Piszcie o najlepszych krojach, fasonach, kolorach, swoich ulubionych sklepach, a nawet o atmosferze, w jakiej robicie zakupy. Słowem, o wszystkim, co przyjdzie Wam do głowy, że może być w tym temacie istotne. A jeśli nie czujecie się pewnie przed klawiaturą, przysyłajcie zdjęcia, kolaże, rysunki i co tylko przyjdzie Wam do głowy, a wzbogaci naszą dyskusję o modzie przyjaźniejszej puszystym.

Na wszystkie odpowiedzi czekamy do 20 marca do północy . Tytułujcie je hasłem "Moda w kobiecym rozmiarze" i wysyłajcie na adres avanti24@gazeta.pl. Najlepsze prace i wypowiedzi będziemy regularnie publikować , a po 21 marca przyznamy 9 nagród , które trafią do autorek najciekawszych spośród nich. Nagrody ufundował nasz partner w akcji - debiutująca na polskim rynku duńska marka Carmakoma , która stylowo i na czasie ubiera kobiety w każdym rozmiarze.

Na koniec chcemy zaznaczyć, że w naszej redakcji "Avanti" i Avanti24.pl też nie wszystkie mamy idealne figury...!

Copyright © Agora SA