• Link został skopiowany

Nenukko dołącza do projektu "Sklepy Wolne Od Futer"

Polska marka NENUKKO dołączyła do międzynarodowego programu Sklepy Wolne Od Futer (Fur Free Retailer).

NENUKKO , nowoczesna marka istniejąca od 2008 roku i posiadająca sklep w prestiżowej warszawskiej kamienicy Mysia3, jest kolejną polską marką, która przystąpiła do projektu Sklepy Wolne Od Futer . Firma zobowiązała się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych pokazując tym samym jak istotne jest przestrzeganie praw zwierząt.

W szacunku do wszystkiego co żyje nie ma nic głupiego. Tym się kierujemy prywatnie i zawodowo - komentowały właścicielki marki swoją decyzję o przyłączeniu się do międzynarodowego projektu.

Taką postawę docenia coraz większa grupa klientów: ostatnie badania opinii publicznej w Polsce pokazują, że zwłaszcza młode kobiety nie chcą widzieć naturalnych futer w kolekcjach odzieżowych, uważając je za niepotrzebne i passé. Projektantki nie stosują w swoich kolekcjach także skór naturalnych czy wełny.

Twarzą kolekcji marki Nenukko jest Maja Ostaszewska

Fur Free Retailer (Sklepy Wolne od Futer) to program międzynarodowej koalicji Fur Free Alliance , który ma na celu zapewnienie konsumentom rzetelnych informacji na temat polityki sklepów w kwestii futer, pozwalając w ten sposób dokonywać świadomych i etycznych wyborów. Fur Free Retailer wspiera wyłącznie sprzedawców, którzy zobowiązali się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych.

Aktualnie do programu należy ponad 300 firm modowych, m.in.: największe koncerny odzieżowe Inditex i H&M Group z markami: Zara, Massimo Dutti, Bershka, H&M, COS, Cheap Monday oraz wiele innych znanych marek takich jak Topshop, Marks & Spencer czy Asos.

Więcej o: