Oprócz znanych marek takich jak Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Diesel czy Pepe Jeans w ofercie FashionDays.pl znajdą się także brandy cenione na świecie, a dotychczas nieznane lub trudno dostępne w Polsce (Dsquared2, Chinese Laundry, Steve Madden itp.). Na platformie pojawiać się będzie średnio 8 kampanii sprzedażowych dziennie (kampania to oferta produktów konkretnej marki, obowiązująca przez określoną liczbę dni i z określoną w procentach obniżką cen). Dzięki międzynarodowemu zasięgowi kampanie uruchamiane są jednocześnie we wszystkich krajach, w których działa Fashion Days.
Poza szeroką ofertą ściśle wyselekcjonowanych marek i starannym doborem asortymentu, Fashion Days stawia też na komfort i wygodę zakupów zapewniając m.in. przyjazną platformę sprzedażową oraz 24-godzinną obsługę klienta przez 7 dni w tygodniu.
Spółka Fashion Days International powstała w 2009 r. w Szwajcarii. Jej założycielami są Jan Vichr i Markus Okumus. Od 2012 r. Fashion Days Polska Sp. z o.o. jest częścią Grupy Allegro. Platforma Fashion Days funkcjonuje w Czechach, Słowacji, Słowenii, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech, a teraz także w Polsce. Jest liderem wśród klubów zakupowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszystkie produkty kupowane są przez Fashion Days od producentów i oficjalnych dystrybutorów, co dodaje gwarancję oryginalności. Na polskim rynku Fashion Days zastąpi markę Markafoni (która także należy do Grupy Allegro), przejmując obsługę ok. 700 tys. dotychczasowych klientów.