• Link został skopiowany

Debiut Fashion Days w Polsce

Debiut szwajcarskiej firmy Fashion Days, międzynarodowego klubu zakupowego, lidera na rynkach CEE, to nowa jakość sprzedaży internetowej w segmencie fashion w Polsce. Ponad 1000 nowych produktów światowych, cenionych marek każdego dnia, atrakcyjne ceny - rabaty sięgające 80%, wysokiej jakości zdjęcia oraz najlepsza na rynku obsługa klienta 24/7. Ambasadorami marki w Polsce zostali Olivier Janiak i Karolina Malinowska.
Debiut Fashion Days w Polsce
Fashion Days

Oprócz znanych marek takich jak Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Diesel czy Pepe Jeans w ofercie FashionDays.pl znajdą się także brandy cenione na świecie, a dotychczas nieznane lub trudno dostępne w Polsce (Dsquared2, Chinese Laundry, Steve Madden itp.). Na platformie pojawiać się będzie średnio 8 kampanii sprzedażowych dziennie (kampania to oferta produktów konkretnej marki, obowiązująca przez określoną liczbę dni i z określoną w procentach obniżką cen). Dzięki międzynarodowemu zasięgowi kampanie uruchamiane są jednocześnie we wszystkich krajach, w których działa Fashion Days.

Sprzedajemy poprzez emocje, inspirujemy, oferujemy nie tylko produkty, ale także określony styl życia. Fashion Days współpracuje bezpośrednio z producentami marek, co daje nam dostęp do bardzo szerokiego asortymentu oryginalnych produktów w atrakcyjnych cenach - mówi Maciej Dulski, Dyrektor Zarządzający Fashion Days Polska.

Poza szeroką ofertą ściśle wyselekcjonowanych marek i starannym doborem asortymentu, Fashion Days stawia też na komfort i wygodę zakupów zapewniając m.in. przyjazną platformę sprzedażową oraz 24-godzinną obsługę klienta przez 7 dni w tygodniu.

Naszą ambicją jest zbudowanie najsilniejszej marki w segmencie "flash sale". Fashion Days ma stać się synonimem indywidualnego stylu i ekspertem w zakresie nowych trendów, mody i szeroko pojętego lifestyle'u. Chcemy być pierwszym wyborem dla każdego, kto kocha modę i e-zakupy - dodaje Maciej Dulski.

Spółka Fashion Days International powstała w 2009 r. w Szwajcarii. Jej założycielami są Jan Vichr i Markus Okumus. Od 2012 r. Fashion Days Polska Sp. z o.o. jest częścią Grupy Allegro. Platforma Fashion Days funkcjonuje w Czechach, Słowacji, Słowenii, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech, a teraz także w Polsce. Jest liderem wśród klubów zakupowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszystkie produkty kupowane są przez Fashion Days od producentów i oficjalnych dystrybutorów, co dodaje gwarancję oryginalności. Na polskim rynku Fashion Days zastąpi markę Markafoni (która także należy do Grupy Allegro), przejmując obsługę ok. 700 tys. dotychczasowych klientów.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: