Oprócz znanych marek takich jak Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Diesel czy Pepe Jeans w ofercie FashionDays.pl znajdą się także brandy cenione na świecie, a dotychczas nieznane lub trudno dostępne w Polsce (Dsquared2, Chinese Laundry, Steve Madden itp.). Na platformie pojawiać się będzie średnio 8 kampanii sprzedażowych dziennie (kampania to oferta produktów konkretnej marki, obowiązująca przez określoną liczbę dni i z określoną w procentach obniżką cen). Dzięki międzynarodowemu zasięgowi kampanie uruchamiane są jednocześnie we wszystkich krajach, w których działa Fashion Days.
Poza szeroką ofertą ściśle wyselekcjonowanych marek i starannym doborem asortymentu, Fashion Days stawia też na komfort i wygodę zakupów zapewniając m.in. przyjazną platformę sprzedażową oraz 24-godzinną obsługę klienta przez 7 dni w tygodniu.
Spółka Fashion Days International powstała w 2009 r. w Szwajcarii. Jej założycielami są Jan Vichr i Markus Okumus. Od 2012 r. Fashion Days Polska Sp. z o.o. jest częścią Grupy Allegro. Platforma Fashion Days funkcjonuje w Czechach, Słowacji, Słowenii, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech, a teraz także w Polsce. Jest liderem wśród klubów zakupowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszystkie produkty kupowane są przez Fashion Days od producentów i oficjalnych dystrybutorów, co dodaje gwarancję oryginalności. Na polskim rynku Fashion Days zastąpi markę Markafoni (która także należy do Grupy Allegro), przejmując obsługę ok. 700 tys. dotychczasowych klientów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!