Okiem blogerki: kapuczina.com

Paulina do swojego bloga kapuczina.com podchodzi bardzo serio. Nie ma tu mowy o bylejakości - jest przemyślana moda i... dawka kultury.

Na poważnie Od początku miałam sprecyzowany cel, któremu miał służyć mój blog. Jako nastolatka marzyłam o tym, by zajmować się modą zawodowo. Założenie Kapucziny nie było impulsem. Do tej decyzji przymierzałam się kilka lat, obserwując w międzyczasie, jak radzą sobie inne blogerki. Ale już wtedy wiedziałam, że skupię się na dobrej jakościowo fotografii, chciałam również poszerzyć wiedzę z zakresu mody i popracować nad stylem, zanim pokażę go w sieci. Nie do końca rozumiem, gdy ktoś mówi, że założył swój blog, żeby się rozerwać. Po drugiej stronie są przecież czytelnicy, którym - w mojej opinii - należy się szacunek w postaci przemyślanych treści.

Kapuczina.comKapuczina.com fot. Radek Radziejewski, Katarzyna Lepianka fot. Radek Radziejewski, Katarzyna Lepianka

Od lewej: 29 marca 2015 Bluzka second-hand, sukienka Sinsay, okulary  TK Maxx, torebka Słoń Torbalski, zegarek Daniel Wellington; 7 kwietnia 2015 Koszula, spódnica Sinsay, torebka Stradivarius, zegarek Daniel Wellington, bluzka second-hand, kurtka Bershka; 5 kwietnia 2015 Koszula, spodnie, pasek Moodo, płaszcz Pull & Bear,  torebka Słoń Torbalski, buty Converse; 8 kwietnia 2015 Płaszcz Bershka, spódnica Reserved, torebka Michael Kors, bluzka Elite99

bez strachu Publikując codziennie zdjęcia w sieci, trzeba mieć świadomość, że mogą się one spotkać z różnymi reakcjami. Ale kiedy już człowiek poukłada to sobie w głowie, nie ma się czego obawiać. Życie społeczne kręci się aktualnie wokół mediów społecznościowych. Wszyscy, którzy w nim uczestniczą, w mniejszym lub większym stopniu dzielą się swoim życiem z innymi. Wydaje się to całkowicie naturalne, choć oczywiście niepozbawione zagrożeń. Ja na co dzień publikuję bardzo dużo treści na stronie, Facebooku czy Instagramie.

Blogosfera modowa jest wypełniona po brzegi i nie ma tu miejsca na kolejne kopie lub bylejakość.

dobry plan Dobór miejsca zależy ode mnie i fotografa. Albo dokładnie planujemy plener na dzień przed sesją, albo spotykamy się w ustalonej wcześniej dzielnicy Gdańska, Gdyni czy Sopotu, by znaleźć dobrą lokalizację. Osoby robiące mi zdjęcia otrzymały ode mnie wcześniej dokładne wytyczne co do sposobu kadrowania i kwestii technicznych. Cieszę się jednak, kiedy wychodzą poza ustalone ramy i próbują czegoś nowego. Powstają wtedy najciekawsze kompozycje. Selekcja oraz graficzna obróbka zdjęć leży po mojej stronie i nie sądziłam, że kiedyś to powiem, ale to moja ulubiona część pracy nad postem.

Stylizacja na życzenieStylizacja na życzenie Fot. Radek Radziejewski Fot. Radek Radziejewski 15 kwietnia 2015 Spodnie, kurtka, szalik second-hand, naszyjnik Om Jewellery, torebka Michael Kors

nic dwa razy Co poradziłabym dziewczynom chcącym założyć bloga? By zastanowiły się, czy naprawdę tego chcą. A jeśli tak, by odpowiedziały sobie na kilka pytań, m.in. co planują dać odbiorcom i jaki jest ich pomysł na siebie. Każdy, kto dołącza do tego środowiska, powinien przychodzić z nowatorskim konceptem - oczywiście innowacyjnym na dany moment.

Moi ulubieni projektanci... łączą nowatorski design z jakością wykonania Trendy, które mnie urzekły w tym sezonie... dżins, kratka vichy oraz frędzle XXL Moje ulubione marki... to te, za którymi stoją ciekawe historie Moda... jest najciekawsza, kiedy myślimy o niej w kontekście kulturowym Na moim blogu... moda ma wymiar praktyczny Zakupy... robię wyjątkowo rzadko, jak na blogerkę Ostatnio kupiłam... plecak i kolczyki autorstwa młodych polskich projektantów Second-handy... to sklepy, które odwiedzam najchętniej Moje ulubione akcesoria... to dobrej jakości skórzane torebki Mój pierwszy post... powstał 22 marca 2011 roku

moje adresy conceptshop.pl, www.showroom.pl domodi.pl

na skróty Imię: Paulina Wiek: 24 lata W sieci od: marzec 2011

opracowanie MONIKA BIELKIEWICZ-KIRSCHKE  zdjęcia Radek Radziejewski i Katarzyna Lepianka

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.