Newsy
-
Stüssy and Levi's - nowa kapsułowa kolekcja na wiosnę 2024
Po dużym sukcesie zeszłorocznych kolekcji, Stüssy i Levi's wracają z jeszcze większym hukiem, prezentując swoją najnowszą kapsułę na wiosnę 2024! Inspirując się rodzinnym stanem Kalifornią, te kultowe marki prezentują nam cztery nowe produkty: kurtkę skórzaną, truckerkę w odcieniu crispy rinse, do tego jeansy w tym samym odcieniu, które idealnie łączą się z górą oraz dwa stylowe skórzane paski.
-
NOWY PROJEKT GUESS W BOTLIERSKOP PRIVATE GAME RESERVE W POŁUDNIOWEJ AFRYCE
Po udanych przejęciach luksusowych, europejskich klubów plażowych i ośrodków narciarskich, marka GUESS we współpracy ze swoim partnerem, producentem okularów Marcolin, wyrusza ku nowej przygodzie - tym razem do prywatnego rezerwatu dzikiej przyrody Botlierskop Private Game Reserve Lodge w Republice Południowej Afryki.
-
Jak dbać o jeansowe produkty? Wszystko o jeansie na warsztatach Power Dressing z MODIVO
Kolejną odsłoną autorskiego projektu MODIVO okazały się być warsztaty poświęcone kultowej tkaninie jaką jest denim. Klientki, dziennikarki i influencerki, które przybyły do Concept Store'u miały okazję wraz z panelistami i panelistkami pochylić się nad historią jeansu, poznać sposoby pielęgnacji produktów jeansowych, a także spróbować własnych sił w stylizacji.
-
Jaki krem z filtrem wybrać? Yasumi Calm and Protect Cream SPF 30 możesz stosować na twarz i ciało - pielęgnacyjny HIT!
Krem z filtrem to podstawa codziennej pielęgnacji, nie tylko latem i nie tylko na wakacjach. Kosmetyk z SPF ma za zadanie chronić naszą skórę przed czynnikami, które nie są widoczne gołym okiem, za to skutki już tak. Krem Yasumi Calm&Protect Cream SPF 30 to strzał w dziesiątkę - chroni przed szkodliwymi promieniami słonecznymi i zapobiega zmarszczkom!
-
Poznajcie nowość Anwen - żelową wcierkę do włosów, która pobudza wzrost włosów i hamuje wypadanie
Kosmetyki marki Anwen uwielbia każda włosomaniaczka. Mają dobre składy, są na każdą kieszeń, a przede wszystkim działają! Efekty widoczne są gołym okiem. W portfolio marki pojawiła się gorąca nowość - żelowa wcierka do włosów ma za zadanie pobudzić włosy do wzrostu i zadbać o ich gęstość.
-
Marka Mixa wprowadza nową gamę serum do skutecznej pielęgnacji
Marka Mixa, znana z ponad 100-letniej tradycji dbania o skórę wrażliwą, wprowadza nową gamę serum, stworzoną specjalnie dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji. Nowe serum to idealne połączenie składników aktywnych, bezpiecznych dla skóry wrażliwej oraz koncepcja mix&match, która umożliwia dostosowanie pielęgnacji do indywidualnych potrzeb. Sprawdź!
-
Finał pierwszej edycji konkursu Designers Play Sustain. Nagrodę główną otrzymała Sandra Skórka!
25 kwietnia w Auli Politechniki Warszawskiej odbyła się Gala zwieńczająca Konkurs dla projektantów Designers Play Sustain. Podczas wieczoru artyści, reprezentanci instytucji, mediów i biznesu mogli podziwiać 15 kolekcji finalistów pierwszego w Polsce konkursu mody upcyclingowej, w pokazie wyreżyserowanym przez Waldka Szymkowiaka.
-
Nowa kolekcja UNIQLO x Marimekko na lato 2024. Archiwalne wzory z lat 50., 60. i 70. wzbudzają zachwyt!
UNIQLO ogłasza nową kolekcję we współpracy z fińską marką Marimekko, znaną ze swojego wzornictwa. Inspirowana latem linia składa się z minimalistycznych oraz wygodnych elementów UNIQLO, połączonych z pełnymi życia wzorami Marimekko - powstaje garderoba, która wyróżni się w promieniach słońca i ubarwi każde spotkanie z przyjaciółmi czy rodziną. W sklepach i online już od 10 maja.
-
Styl to sposób bycia. Nowa tożsamość Breuninger na nowy sezon i zniżka 20%
Do kampanii wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2024 Breuninger zaprosił inspirujące osobowości z różnych dziedzin kultury i sztuki. Znaleźli się wśród nich między innymi aktorka Florence Kasumba, przedsiębiorca Andre Feulner i nasza rodzima fotografka i modelka Lidia Popiel-Linda. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentyczność doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi.
-
Najgorętsze makijażowe trendy tego roku na 3. edycji Maybelline New York Music Stories!
24 kwietnia warszawskie Studio ATM zamieniło się w tętniące życiem i wypełnione indywidualnościami dzielnice Nowego Jorku. Wszystko za sprawą trzeciej edycji Maybelline New York Music Stories, czyli wydarzenia, które łączy najnowsze trendy w makijażu, muzyce i technologii!
- Kolczyki tej marki wyglądają zjawiskowo, a kosztują grosze! Z motywem kwiatowym są idealne na wiosnę i lato
- "Sezon na" eleganckie ubrania na wyjątkowe okazje. W tych fasonach będziesz wyglądać jak milion dolarów!
- Wybrali najzdolniejszych Polaków. Czy podejmą współpracę z gigantem technologii?MATERIAŁ PROMOCYJNY
- Najmodniejsze stroje kąpielowe na nowy sezon. Zrobią cuda z sylwetką!
- Klasyczne jeansy Levi's na wyprzedaży. Są niezniszczalne i korzystne dla sylwetki! Must have każdej szafy
- Stüssy and Levi's - nowa kapsułowa kolekcja na wiosnę 2024
- NOWY PROJEKT GUESS W BOTLIERSKOP PRIVATE GAME RESERVE W POŁUDNIOWEJ AFRYCE
- Jak łączyć kolory wiosną 2024? My wiemy! Zobacz i zainspiruj się!
- Piżamy z naturalnych materiałów na ciepłe dni i ciepłe noce. Oto [przegląd] polskiej marki
- Jak dbać o jeansowe produkty? Wszystko o jeansie na warsztatach Power Dressing z MODIVO
-
Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny każdego roku przynosi za sobą nowe trendy i inspiracje, które kształtują nie tylko wygląd panny młodej, ale także stylizacje gości i elementy dekoracyjne. W odpowiedzi na tegoroczne trendy, marka SHEIN przygotowała wyjątkową ofertę łączącą elegancję, nowoczesność i indywidualny styl, które uczynią każdą ceremonię wyjątkową i niezapomnianą.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
4. edycja kampanii #lubiesiebie - relacja ze spotkania prasowego z udziałem ambasadorek
W nowo otwartej śródziemnomorskiej restauracji PRIMITIVO Kuchnia i Wino przy ulicy Waliców 13 w Warszawie, odbyło się spotkanie prasowe z udziałem ambasadorek czwartej edycji kampanii #lubiesiebie, której inicjatorem jest dr Franciszek Strzałkowski, właściciel Kliniki Strzałkowski.
-
Charlotte Tilbury wprowadza pierwszą w historii kolekcje magicznych zapachów!
To spektakularna, olfaktoryczna rewolucja w branży kosmetycznej. Marka Charlotte Tilbury właśnie wyruszyła w najbardziej przełomową niesamowitą podróż zapachową, a my wraz z nią. Poznajcie 6 zapachów przyszłości. Każdy z nich skryty w pięknym flakonie. Kolor, symbol i numer każdej butelki działają w harmonii z zapachami, to jak wielozmysłowa magia!
-
Nowość od marki Clarins! Body Fit Active to ekspert w modelowaniu sylwetki
Body Fit Active został stworzony dla wszystkich kobiet w ruchu. Niezależnie od tego, czy ćwiczysz regularnie czy nie, Body Fit Active wzmacnia efekty wszystkich Twoich aktywności. Skuteczny z każdym krokiem, pomaga zmniejszyć wygląd nieestetycznych wgłębień na skórze, ujędrnić i wymodelować sylwetkę. Brzmi kusząco? Sprawdź szczegóły!
-
Co spakować na słoneczną majówkę? Te produkty w supercenach znajdziesz w Super-Pharm
Jak przygotować się na słoneczną majówkę? Podpowiadamy, co warto kupić w Super-Pharm w okazyjnych cenach. Dobry krem z filtrem to podstawa!
-
#SPFtomusthave - polska marka Sensum Mare zwraca uwagę na to, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna!
Ochrona skóry przed promieniowaniem UV - jest to ogromnie ważny, ale nadal często pomijany krok podczas codziennej pielęgnacji. Marka SENSUM MARE w nowej akcji edukacyjnej zwraca uwagę na ten problem i przypomina o konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody!
-
Jak przywrócić włosom zdrowy blask? Kosmetyki do włosów z olejkiem jojoba bio od Yves Rocher są niedrogie, a skuteczne!
Twoje włosy są suche i zniszczone? Tak wpływa na nie zimowy klimat! Noszenie czapek, suche powietrze, wahania temperatur - codziennie jesteśmy narażani na czynniki, które osłabiają kosmyki i wpływają na ich kondycje. Czas na wiosenny ratunek, który nie wymaga wizyty u fryzjera. Z kosmetykami francuskiej marki przywrócisz włosom zdrowy blask.
-
OUTSPOKEN - LINIA ZEGARKÓW ECO OD GUESS WATCHES
GUESS Watches rozumie, że w misji reformowania branży modowej w duchu zrównoważonego rozwoju liczy się każda sekunda. Kalifornijska marka, zaangażowana w działania na rzecz odpowiedzialnej produkcji, prezentuje zegarki solarne OUTSPOKEN - nowe modele ze swojej serii GUESS ECO, łączącej styl i funkcjonalność z troską o przyszłość naszej planety.
-
Nowa kolekcja UNIQLO x JW ANDERSON Wiosna/Lato 2024 to współczesna interpretacji brytyjskiej klasyki!
Japońska marka UNIQLO ogłasza premierę kolekcji UNIQLO x JW ANDERSON na sezon Wiosna/Lato 2024, w wybranych sklepach i online już od 19 kwietnia. Linia inspirowana jest brytyjskim stylem połowy poprzedniego wieku - jego trwałością oraz funkcjonalnością, a całość łączy w sobie filozofię LifeWear marki z lekkim duchem projektów JW ANDERSON.
-
Kompleks GUESS Compound na festiwalu Coachella 2024
GUESS po raz trzeci z rzędu powraca na pustynną przestrzeń Coachelli, prezentując swoją wyjątkową oazę Compound, umiejscowioną u progu festiwalowego terenu. Akcja z roku na rok przybiera coraz większą skalę, a wszystko za sprawą inicjatywy, którą podjął Nicolai Marciano.