Emily Ratajkowski nową twarzą globalnej kampanii Viktor and Rolf FLOWERBOMB

Autorka bestselleru "Moje ciało", aktorka, modelka, aktywistka i przedsiębiorczyni Emily Ratajkowski została twarzą nowej kampanii kultowych perfum FLOWERBOMB.

Wprowadzony na rynek 18 lat temu, FLOWERBOMB jest światowym bestsellerem. Od wielu lat poostaje w czołówce najlepiej sprzedających się perfum dla kobiet w USA i w Wielkiej Brytanii. Viktor & Rolf zrewolucjonizowały perfumeryjny świat, ustanawiając nowe standardy dla kwiatowych zapachów typu gourmand.

18 stycznia 2023 Viktor & Rolf ogłasza, że twarzą kultowego zapachu zostanie Emily Ratajkowski, która jest uważana współczesną ikoną feminizmu, redefiniującą, co to znaczy być kobiecą.

Tak wiele z tego, co reprezentuje kobiecość jest delikatne. Podoba mi się, że FLOWERBOMB jest o sile tak samo jak i o kobiecości

- mówi Emily Ratajkowski.

Ratajkowski, w ramach współpracy z Viktor & Rolf, wystąpiła w krótkometrażowym filmie, wyreżyserowanym przez twórców z Torso Solutions i zawierającym zdjęcia autorstwa duetu fotografów Inez & Vinoodh.

Od dawna podziwiamy Emily Ratajkowski i z radością witamy ją w rodzinie Viktor&Rolf. Jak dobitnie świadczy o tym jej twórczość, Emily jest kobietą wielowymiarową. Jej szeroki wachlarz cech i talentów czyni ją idealnym ucieleśnieniem zapachu FLOWERBOMB

- mówią Viktor Horsting & Rolf Snoeren, założyciele i dyrektorzy artystyczni Viktor&Rolf.

 
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.