Unisex jest w modzie! W swojej najnowszej kampanii przekonuje nas o tym Ania Kruk, która przełamuje stereotypy

Marka Ania Kruk kolejny raz przełamuje stereotypy i wychodzi poza utarte schematy! Nowa kampania "UNISEX" to opowieść, która niesie ze sobą ważny przekaz - biżuteria nie ma płci, nie generalizuje i nie ogranicza.

Ania Kruk przekonuje nas, że każdy może nosić to, w czym czuje się sobą i tym samym podkreślić swój indywidualizm. Marka rzuca rękawicę, by podjąć walkę z patriarchatem, który w dzisiejszych czasach nadal jest krzywdzący dla obu płci, a przy tym zachęcić do zdobienia ciała i czerpania radości z noszenia biżuterii. Jednym słowem - koniec z podziałami!

Trendy 2022Trendy 2022 fot. materiały prasowe

Kampania ma na celu wskazać, że pomimo nieustającego rozwoju i pędu czasu, wciąż istnieją podziały na to, co damskie i męskie. Na to, co wypada, a co nie. "UNISEX" to uniwersalna biżuteria, która pasuje wszystkim, niezależnie od płci. Może stać się symbolem każdej osoby i pozwolić na wyrażanie własnych przekonań oraz wartości. Jest ważnym elementem stylu, z którego nie trzeba rezygnować. W dzisiejszym świecie patriarchat ujmuje nie tylko kobietom, ale również mężczyznom — przyjęto błędne schematy, które narzucają, jak ma być odbierana dana płeć. Marka Ania Kruk chce wspierać oraz dać swoim obserwatorom możliwość wyboru i przede wszystkim — możliwość bycia sobą. Tworzy przestrzeń bez granic, nie narzuca, a podkreśla różnorodność.

Trendy 2022Trendy 2022 fot. materiały prasowe

To właśnie ta wartość jest siłą napędową marki. Różnorodność stała się głównym hasłem w kampaniach marki Ania Kruk — pojawiła się również we wcześniejszych kolekcjach. To dlatego, że według projektantki piękno nie ma jednego oblicza, a płeć nie musi tworzyć podziałów. 

Trendy 2022Trendy 2022 fot. materiały prasowe

W kampanii kolejny raz wzięły udział osoby związane z marką i od lat noszące jej biżuterię. Wymieniają się wzorami, udowadniając ich uniwersalność i nadając charakter. To elementy, które świetnie współgrają z codziennością i dopełniają styl — biżuteria jest tłem, które podkreśla osobowość. Ania Kruk w ten sposób chce być jeszcze bliżej ze swoimi obserwatorami i sprawiać, że we własnej skórze czują się doskonale i nie muszą zmieniać się pod presją społeczeństwa.

produkcja: Kamila Głębowska i Kasia Rukawisznikow; foto: Klaudia Kocielska; video: Michał Bachora; model: Kuba Grochmalski; modelka: Zuzia Matusiak; stylista: Miłosz Kulesza; makijaż: Krzysztof Szambelan

Więcej o:
Copyright © Agora SA