Właśnie zaprezentowano kolejną odsłonę kampanii amerykańskiej marki Levi’s "Buy better, wear longer", w której tym razem skupiono się na kultowych spodniach 501. Mimo że powstał w latach 60., dzięki delikatnym unowocześnieniom, którym był poddawany przez lata, dziś wciąż jest na czasie. Firma od początku istnienia słynie z jakości swoich produktów. W końcu pierwsze jeansy stworzono z myślą o robotnikach, dla których strój musiał być nie tylko wygodny, ale i wytrzymały. Przez lata niewiele się w tej kwestii zmieniło. Brand wprowadził jednak modele, które sprawdzą się także nie tylko w pracy, ale także na co zień, a nawet na specjalne okazje.
Kampania LEVI'S Mat. prasowe LEVI'S
Jeansy są ponadczasowe i uniwersalne, a jednocześnie modne, niezależnie od dekady. To przesłanie jest bardziej istotne niż kiedykolwiek wcześniej, kiedy wszyscy zastanawiamy się, jak możemy przyczynić się do bardziej zrównoważonej mody"
- powiedział Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer. W ostatnich latach Levi’s postanowił także zwrócić uwagę na zrównoważone podejście do mody, dbając przy tym o środowisko. Marka dąży do tworzenia produktów pozostających w obiegu cyrkularnym oraz przekazywanie praktyk mających na celu przedłużenie żywotności odzieży. Właśnie dlatego do produkcji ich produktów używa się m.in. takich materiałów jak Cottonized Hemp i Organic Cotton.
Kampania Levi's Mat. prasowe LEVI'S
Firma zdecydowała także, że do niektórych sklepów stacjonarnych, klienci mogą przynosić swoje stare produkty, które dzięki poprawkom krawieckim, nadadzą drugie życie.
Kampania Levi's Mat. prasowe LEVI'S