Właśnie zaprezentowano kolejną odsłonę kampanii amerykańskiej marki Levi’s "Buy better, wear longer", w której tym razem skupiono się na kultowych spodniach 501. Mimo że powstał w latach 60., dzięki delikatnym unowocześnieniom, którym był poddawany przez lata, dziś wciąż jest na czasie. Firma od początku istnienia słynie z jakości swoich produktów. W końcu pierwsze jeansy stworzono z myślą o robotnikach, dla których strój musiał być nie tylko wygodny, ale i wytrzymały. Przez lata niewiele się w tej kwestii zmieniło. Brand wprowadził jednak modele, które sprawdzą się także nie tylko w pracy, ale także na co zień, a nawet na specjalne okazje.
Jeansy są ponadczasowe i uniwersalne, a jednocześnie modne, niezależnie od dekady. To przesłanie jest bardziej istotne niż kiedykolwiek wcześniej, kiedy wszyscy zastanawiamy się, jak możemy przyczynić się do bardziej zrównoważonej mody"
- powiedział Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer. W ostatnich latach Levi’s postanowił także zwrócić uwagę na zrównoważone podejście do mody, dbając przy tym o środowisko. Marka dąży do tworzenia produktów pozostających w obiegu cyrkularnym oraz przekazywanie praktyk mających na celu przedłużenie żywotności odzieży. Właśnie dlatego do produkcji ich produktów używa się m.in. takich materiałów jak Cottonized Hemp i Organic Cotton.
Firma zdecydowała także, że do niektórych sklepów stacjonarnych, klienci mogą przynosić swoje stare produkty, które dzięki poprawkom krawieckim, nadadzą drugie życie.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!