Bottega Veneta reklamuje się na Wielkim Murze Chińskim. Ten baner robi wrażenie

Już 1 lutego rozpocznie się chiński nowy rok, który potrwa do 21 stycznia 2023 roku. Z tej okazji dom mody Bottega Veneta zainstalował ogromny baner na Wielkim Murze Chińskim. Firma udowadnia, że brak obecności w mediach społecznościowych to żaden problem!

Baner Bottegi Venety na Wielkim Murze Chińskim

Marka Bottega Veneta postanowiła spektakularnie uczcić rozpoczęcie chińskiego nowego roku. Na Wielkim Murze Chińskim pojawił się właśnie baner w charakterystycznym dla marki kolorze "Bottega green". Włoski brand nie zapomniał także o umieszczeniu na nim życzeń noworocznych w języku chińskim, który można podziwiać obok mandarynkowego logo firmy.

 

Okazuje się, że ten kolor również nie został wybrany przypadkowo. W Chinach symbolizuje on szczęście oraz bogactwo, czyli wszystko to, z czym kojarzy się także Bottega Veneta. To jednak nie koniec działań domu mody związanych z tym miejscem. Przedstawiciele włoskiego brandu postanowili przekazać także darowiznę na renowację znajdującej się na Wielkim Murze Chińskim przełęczy Shanhai, która znana jest także jako "Pierwsza przełęcz pod niebem".

 

Co ciekawe, marka nie jest pierwszą, która zareklamowała się na jednym z najważniejszych, chińskich zabytków. W 2007 roku Fendi, pod przewodnictwem Karla Lagerfelda, zorganizowało tam jeden z najbardziej spektakularnych pokazów mody w historii.

 

Bottega Veneta bez kont w mediach społecznościowych

Na początku 2021 roku świat zaskoczyła informacja, że marka Bottega Veneta usunęła konto na Instagramie. Fani brandu i marketingowcy z całego świata zastanawiali się, dlaczego włoski dom mody zdecydował się na tak drastyczny krok. Bardzo szybko okazało się, że to świadoma decyzja ówczesnego dyrektora kreatywnego marki Daniela Lee. Projektant od dawana w wywiadach powtarzał, że nie jest fanem mediów społecznościowych. Baner, który pojawił się na Murze Chińskim, jest więc jednym ze sprytnych ruchów marketingowych. W końcu, zamiast skupiać się na tym, co umieścić w sieci, warto postawić na bardziej spektakularne i zaskakujące akcje promocyjne marki.

Zobacz też: najmodniejsze torebki z wyprzedaży.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.