Ma 272 butików na całym świecie, jednak dopiero teraz pojawia się w Polsce. Czym BIMBA Y LOLA zaskoczy klientów?

BIMBA Y LOLA to hiszpański brand, który powstał w 2005 roku. Przedsiębiorstwo może pochwalić się aż 272 butikami na całym świecie, jednak dopiero teraz firma zawitała do Polski. W dodatku najnowszą kolekcję marki prezentuje Polka!

BIMBA Y LOLA w Polsce

Na hiszpańską markę czekało wielu fanów oryginalnych stylizacji. Już w listopadzie BIMBA Y LOLA otworzy pierwszy butik w Polsce. Klienci na zakupy będą mogli wybrać się do Złotych Tarasów lub Galerii Mokotów. Firmę charakteryzują ciekawe połączenia takich, kolorów, ale również nowoczesne fasony. W ich projektach można dotrzeć ogromną inspirację sztuką współczesną i awangardą. Co ciekawe, od początku istnienia przedsiębiorstwo wspiera i nawiązuje różnego rodzaju współprace z początkującymi artystami, wspierając przy tym ich twórczość.

Julia Banaś w kampanii DENIM od BIMBA Y LOLAJulia Banaś w kampanii DENIM od BIMBA Y LOLA Mat. prasowe BIMBA Y LOLA

Julia Banaś w kampanii BIMBA Y LOLA 

BIMBA Y LOLA  to marka, która bardzo poważnie podeszła do otwarcia swoich salonów w Polsce. Może to potwierdzać fakt, że ich najnowszą kolekcję DENIM prezentuje właśnie Polka. Julia Banaś to jedna z najpopularniejszych modelek w naszym kraju. Pojawiła się już m.in. w kampanii Victoria's Secret, a jej zdjęcia publikowane były w największych magazynach modowych. Teraz 24-latka jest gwiazdą kampanii BIMBA Y LOLA. Oprócz ubrań uwagę zwraca także makijaż i fryzura modelki. Banaś zaprezentowała się w mocnym make-upie z niebieskimi cieniami w roli głównej oraz związanymi  włosami.  

Julia Banaś w kampanii DENIM od BIMBA Y LOLAJulia Banaś w kampanii DENIM od BIMBA Y LOLA Mat. prasowe BIMBA Y LOLA

Zobacz też: najmodniejsze jeansy na jesień 2021. 

Więcej o:
Copyright © Agora SA