Jesienne wibracje od TATUUM. Kolekcja TADAAM zaskakuje kolorami i fasonami

TADAAM to nowa kampania polskiej marki TATUUM. Brand przyzwyczaił klientów do ponadczasowych klasyków, jednak tej jesieni zaskoczył nie tylko nowymi kolorami, ale również fasonami swoich produktów.

Klasyka z nutką szaleństwa od TATUUM

W tym sezonie TATUUM w swojej najnowszej kampanii TADAAM zachęca klientów do czerpania radości z najdrobniejszych gestów i codzienności. W końcu to tę normalność powinniśmy doceniać najbardziej. Ostatnie dwa lata z pewnością udowodniły, że w jednej chwili może się zmienić wszystko to, co znamy do tej pory.

TADAAM jest zachwytem i docenieniem tego, co często nam umyka. TADAAM TATUUM jest platformą do komunikacji zachwytu nad codziennością.

- zdradziła Marta Najbert-Sykulska, Dyrektor Marketingu TATUUM. Marka swoją kampanią chce zachęcić do zatrzymania się, choć na chwilę i dostrzeżenia tego, ile ciekawych i pozytywnych rzeczy nas otacza na co dzień.

Nowa kolekcja TATUUMNowa kolekcja TATUUM Mat. prasowe TATUUM / Kuba Dąbrowski

Nowa kolekcja TATUUM

TATUUM znane jest z kolekcji utrzymanych w stonowanych, ponadczasowych barwach. W ich liniach dominują proste, klasyczne fasony, które można dobrać do wielu stylizacji nie tylko na co dzień, ale również specjalne okazje. W tym sezonie projektanci firmy postanowili wprowadzić zupełnie nowe palety barw, które pozwolą klientkom stworzyć modny, a jednocześnie nieoczywisty look. W ofercie pojawił się m.in. róż, pomarańcz i fiolet. Oprócz tego do sprzedaży trafiły także nowe fasony butów i dodatków.

Nowa kolekcja TATUUMNowa kolekcja TATUUM Mat. prasowe TATUUM / Kuba Dąbrowski

Zobacz też: najmodniejsze płaszcze na jesień 2021.

Więcej o:
Copyright © Agora SA