Always Right to najnowsza kampania marki Sprandi. Inspirowana kultową reklamą Pepsi-Coli z lat 90., w której wystąpiła legendarna Cindy Crawford, zabiera nas w podróż do przeszłości, gdzie królowało szaleństwo i bogactwo pastelowych kolorów. Tym razem to Taylor Hill została wystylizowana na gwiazdę z reklamy gazowanego napoju. Aniołek Victoria’s Secret pojawił się w kampanii m.in. w kolarkach, oversize'owej bluzie i dopasowanym topie. Wysoko uniesione włosy i dodatki pozwoliły odwzorować charakterystyczne trendy lat 90. Nie możemy zapomnieć także o sneakersach, które również odgrywają tu dużą rolę. Obok Hill w kampanii pojawił się także Matthew Noszka, model współpracujący z takimi brandami jak Tom Ford czy Hugo Boss. Za obiektywem stanęła brytyjska fotografka Charlotte Wales.
Lata 90. w tym roku naprawdę królują. Najnowszą kolekcją oraz kampanią Always Right marka Sprandi tylko to potwierdziła. W ofercie brandu dostępne są produkty, które pomogą stworzyć look w sam raz na co dzień, do pracy, a nawet na uczelnie lub do szkoły. W linii na jesień 2021 znajdziemy mnóstwo pastelowych bluz, dresów, kolarki, topy, a nawet klasyczne spodnie i szorty. Oprócz tego do sprzedaży trafiły także sneakersy, z których słynie Sprandi. Klienci mogą wybierać ze spokojnych kolorów jak róż czy błękit, a dla fanów mocniejszej kolorystyki dostępne są m.in. wielokolorowe buty. W kolekcji pojawiły się także sneakersy z wysoką cholewką.