Elementy tym razem postanowiło odejść na chwilę od swojej znanej, stonowanej stylistyki na rzecz odważnych barw. W kolekcji New Fresh zwrócono uwagę na modę lat 2000, która powraca i to w wielkim stylu. Polska marka postawiła na neonowe, monochromatyczne ubrania, które wyróżnia dużo bardziej złożona konstrukcja. W ten sposób brand chciał nadać swoim produktom nowoczesnego charakteru. W kolekcji nie zabrakło wygodnych dresów z miękkiej bawełny. Bluzy oraz szorty sprawdzą się jako letni leisurewear. Projektanci firmy nie zapomnieli także o letnich sukienkach, swetrach oraz klasyków mogących służyć jako baza stylizacji. Tutaj również nie zabrakło nawiązania do lat 2000. Kwiatowe printy i odważne barwy pozwolą wyróżnić się z tłumu nawet w najbardziej pochmurny dzień. Nowością jest monogram „E", który nawiązuje do nazwy marki. Ten element może zaskoczyć wiernych klientów brandu, ponieważ to pierwszy razy, gdy na ubraniach Elementy pojawił się branding. Ceny produktów z nowej kolekcji marki zaczynają się od 99 zł.
Nowa kolekcja Elementy Mat. prasowe Elementy / Maciek Nowak
Do tej pory pomijana, jednak dziś Generacja Z odzyskuje swój głos także w świecie mody. To oni zmusili producentów do zwrócenia uwagi na jakość i wygodę oferowanych przez nich produktów. W tym sezonie liczy się autentyczność, a nie wyłącznie najgorętsze trendy narzucone przez największe domy mody. Każdy ma prawo do wyrażania siebie w sposób, który najbardziej mu odpowiada, także swoim strojem. Najnowsza kolekcja Elementy została stworzona z myślą o stylizacjach na różne okazje. Dzięki nim można skompletować look na co dzień, ale też na randkę czy spotkanie ze znajomymi.
Nowa kolekcja Elementy Mat. prasowe Elementy / Maciek Nowak