Każda z nas jest inna i to właśnie jest fajne! Marka Elementy o bliskości, różnorodności i babci Stefanii

Elementy w swojej najnowszej kampanii podkreśla bliskość i różnorodność każdego z nas. W sesji wzięło udział 9 różnych kobiet, które wyróżnia nie tylko uroda, ale także zainteresowania , styl i pasje. Sprawdźcie efekty tej wyjątkowej współpracy.

Zimowa kampania Elementy

W najnowszej kampanii marki Elementy wzięło udział 9 wyjątkowych kobiet. Każda z nich jest inna, a dla wielu z nich to była pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa.

Ta kampania to historia o tym, że piękno jest ukryte w różnorodności.

- zdradziła Marta Garbińska-Włodarczyk, współzałożycielka i projektantka marki. Motywem przewodnim kampanii było pokazanie problemu dystansu społecznego, który dotyczy nas wszystkich. Potrzebujemy bliskości, jednak z powodu panującej na całym świecie pandemii nie możemy być razem. Bohaterki kampanii również nie pojawiły się w studiu jednocześnie, jednak na zdjęciach ukazano je wspólnie, co można odebrać jak swego rodzaju metaforę relacji międzyludzkich w 2020 roku. 

 

Moda w kampanii Elementy

Oprócz relacji międzyludzkich ważnym aspektem nowej kampanii marki elementy jest także moda. Ubrania w stonowanych kolorach przełamano dodatkami w intensywnych barwach, które podkręcały stylizacje i nadawały im oryginalnego i ciepłego charakteru. Oprócz supermodnych swetrów do zimowej kolekcji trafiła także wyjątkowa Czapka Babci Stefanii. Model swoją nazwę zawdzięcza babci jednej z przyjaciółek marki, Pani Stefanii, która każdy z modeli własnoręcznie, na drutach wykonuje każdy z modeli.

Nowa kampania ElementyNowa kampania Elementy Mat. prasowe Elementy

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.