W najnowszej kampanii marki Elementy wzięło udział 9 wyjątkowych kobiet. Każda z nich jest inna, a dla wielu z nich to była pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa.
Ta kampania to historia o tym, że piękno jest ukryte w różnorodności.
- zdradziła Marta Garbińska-Włodarczyk, współzałożycielka i projektantka marki. Motywem przewodnim kampanii było pokazanie problemu dystansu społecznego, który dotyczy nas wszystkich. Potrzebujemy bliskości, jednak z powodu panującej na całym świecie pandemii nie możemy być razem. Bohaterki kampanii również nie pojawiły się w studiu jednocześnie, jednak na zdjęciach ukazano je wspólnie, co można odebrać jak swego rodzaju metaforę relacji międzyludzkich w 2020 roku.
Oprócz relacji międzyludzkich ważnym aspektem nowej kampanii marki elementy jest także moda. Ubrania w stonowanych kolorach przełamano dodatkami w intensywnych barwach, które podkręcały stylizacje i nadawały im oryginalnego i ciepłego charakteru. Oprócz supermodnych swetrów do zimowej kolekcji trafiła także wyjątkowa Czapka Babci Stefanii. Model swoją nazwę zawdzięcza babci jednej z przyjaciółek marki, Pani Stefanii, która każdy z modeli własnoręcznie, na drutach wykonuje każdy z modeli.
Nowa kampania Elementy Mat. prasowe Elementy