Zrównoważony rozwój z perspektywy pracowników - czyli nowa kampania Zalando

To właśnie dziś, w dniu 50. rodznicy Dnia Ziemi Zalando rusza z nową kampanią, w której wzięli tym razem pracownicy firmy. Hasło "Działajmy Razem. Zrównoważona moda Zalando" ma za zadanie pokazać, że dbanie o środowisko jest dla nich ważne nie tylko w godzinach ich pracy, ale także prywatnie!

Dzień Ziemi w Zalando

Kampania jest trzecią, ważną inicjatywą będącą częścią opublikowanej przez Zalando strategii zrównoważonego rozwoju do.MORE. To kontynuacja pierwszej kampanii o zrównoważonym rozwoju oraz kapsułową kolekcję premium „Małe kroki. Duża zmiana.”, stworzoną przy współpracy z dziewięcioma skandynawskimi markami w styczniu 2020. To, ze premiera kolekcji miała miejsce dziś jest nieprzypadkowe. To własnie 22 kwietnia przypada 50. rocznica Dnia Ziemi. Przez cały dzień na stronie głównej Zalando klienci będą mogli znaleźć produkty dużo bardziej przyjazne środowisku. Firma ma nadzieję, że dzięki temu zwiększy świadomość swoich klientów dotyczącego mody zrównoważonej. 

Chcemy umożliwić klientom odkrywanie i kupowanie bardziej zrównoważonej mody: ponad 30 000 produktów w naszym asortymencie oznaczyliśmy flagą przyjazność środowisku oraz udzielamy informacji ułatwiających podjęcie świadomych decyzji zakupowych.

- mówi Kate Heiny, Director Sustainability w Zalando.

Nowa Kampania ZalandoNowa Kampania Zalando Mat. prasowe Zalando

Zalando przedstawia swoich pracowników

W tej wyjątkowej kampanii wzięło udział siedmiu pracowników Zalando z różnych działów, których  praca w dużym stopniu przyczynia się do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Każdy z nich nie tylko w pracy, ale także prywatnie stara się dbać o środowisko. Warto pamiętać, że nawet małe gesty mają dla naszej planety ogromne znaczenie! Jak zdradzają przedstawiciele firmy ich współpracownicy mają znaczny wpływ na realizację zamierzonych celów. 

 

Nowa kampania Zalando

Głównym elementem kampanii są nagrania video, na których pracownicy firmy zdradzają, jak wygląda z ich perspektywy podejście do tematu zrównoważonego rozwoju. Współpracownicy nawiązują przy tym do przesłania kampanii:  kiedy razem robimy małe kroki, składają się one na coś o wiele większego. Z kolejnych filmów poznajemy ich głębsze przemyślenia z tym związane. Bohaterowie kampanii opowiadają jak ich praca wpływa na realizację strategii zrównoważonego rozwoju do.MORE  firmy. Kampania pojawi się w 17 krajach, gdzie Zalando prowadzi swoją działalność. 

Więcej o:
Copyright © Agora SA