"Together I am strong" to hasło nowej kampanii Zalando, która została wyprodukowana zdalnie. Platforma zakupowa promuje w niej kreatywne sposoby na aktywność fizyczną w domu i zachowanie formy sprzed kwarantanny. Spot reklamowy przedstawia historię 11 osób, które trenują we własnych mieszkaniach. Hasło "Together I am strong" interpretują jednak na różne sposoby, ale wszystkich łączy mobilizacja dzięki wirtualnym kontaktom z innymi osobami. Jako, że siłownie i kluby fitness pozostają zamknięte, osoby, które były przyzwyczajone do regularnego uprawiania sportu znajdują domowe rozwiązania na kontynuowanie zdrowego trybu życia. Nie przeszkadza brak sprzętu, czy mała powierzchnia mieszkania. Przy odrobinie chęci wszystko da się zrobić. Kampania nie tylko motywuje do działania, ale też dodaje otuchy pracownikom branży kreatywnej. Zalando udowadnia, że mimo trudnościom logistycznym, można przygotować atrakcyjny komunikat.
Nowa kampania Zalando 'Together I am strong' mat. prasowe
Nowy model i zasady produkcji umożliwiły szybką produkcję zdjęć i materiałów video. Stefanie Soho była odpowiedzialna za reżyserię spotu reklamowego, a ilustracje, które się w nim pojawiają stworzone zostały przez Deveroe. Kamera zagląda do mieszkań bohaterów kampanii i nagrywa ich nową, sportową rutynę w salonach, na balkonach a nawet na dachu.
- czytamy w komunikacie prasowym. W pierwszej scenie widzimy nauczycielkę jogi Steph Cusack, która łączy się z uczniami na zajęcia online na platformie Zoom. Następnie przenosimy się do mieszkania Phillipa Pratta, który wykorzystuje do treningu z obciążeniem swój wózek inwalidzki. Max Lang, olimpijski sztangista, prezentuje kreatywne pomysły na ćwiczenia w czterech ścianach. Kolejne ujęcia przedstawiają sportowców i ich sposoby na treningi w domu, od fitnessu po koszykówkę, dostosowane do nowej rzeczywistości.