#polskiemarki: Elementy kolekcja wiosna-lato 2019

Rzemieślnicze krawiectwo, transparentność produkcji, inwestycja w jakość - polska marka ELEMENTY wprowadza do swojej kolekcji oraz komunikacji kolejne proekologiczne składniki. Wszystko po to, by wyjść naprzeciw coraz powszechniejszym ruchom na rzecz ochrony środowiska oraz podtrzymać tożsamość marki.

Obecna na polskim rynku od 201 marka Marty Garbińskiej-Włodarczyk i Bartosza Ladry od samego początku działalności skupiała się na trzech podstawowych filarach: przejrzystości cen, transparentności produkcji oraz kapitale społecznym. Dokładnie opisane ceny ubrań z metką ELEMENTY dokładnie pokazują, co składa się na sumę końcową: materiały i praca, podatki, koszta stałe i marża oraz inicjatywy społeczne. Razem z zaprzyjaźnioną marką Balagan założyciele ELEMENTÓW powołali Transparent Shopping Collective. 

ELEMENTY WIOSNA-LATO 2019ELEMENTY WIOSNA-LATO 2019 mat. prasowe

ELEMENTY wiosna-lato 2019 

Nową kolekcją ELEMENTY zachęcają do świadomej konsumpcji opartej o poszanowanie środowiska, inwestycji w jakość, a nie ilość oraz działań proekologicznych. 

Przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny - to nasze trzy główne i niezmienne filary działalności. Nigdy nie ukrywaliśmy też procesu i warunków, w których powstają nasze ubrania. Chcemy także aspirować do działań w duchu zero waste, na przykład poprzez kartony wielokrotnego użytku. W tym sezonie dodatkowo stawiamy na naturalne materiały tj. len, nowoczesny tencel, który idealnie sprawdzi się w letnich warunkach, oraz cupro. Do tego sięgamy po odważne, soczyste kolory

– mówi Bartosz Ladra, współwłaściciel marki.

ELEMENTY WIOSNA-LATO 2019ELEMENTY WIOSNA-LATO 2019 mat. prasowe

ELEMENTY to przede wszystkim klasyczne o proste projekty wykonane w duchu tradycyjnego rzemiosła. Stonowane klasyki marki w tym sezonie pojawiają się w odcieniach butelkowej zieleni, różu, żółci, bieli oraz sweet lilac. Lara Dress to nowa forma sukienki, którą projektanci dedykują wszystkim kobietom, bez względu na wiek czy rozmiar, który noszą. Uniwersalność i ponadczasowość krojów oraz doskonała jakość sprawiają, że ubrania polskiej marki mogą być używane przez długie lata.

Elementy nie mają sezonowych wyprzedaży. Nie sięgamy po szybką modę i bezrefleksyjne zakupy. Stawiamy na ponadczasowość krojów. Relacja łącząca przedstawione w naszej nowej kampanii kobiety symbolizuje powyższe wartości. Zachęcamy do dzielenia się ubraniami i wspólnego celebrowania mody. Takie właśnie są Elementy

– tłumaczy Marta Garbińska - Włodarczyk, współwłaścicielka marki.

Zobacz też: &Other Stories i Mia Larsson: ekologiczna biżuteria z muszli ostryg

ELEMENTY WIOSNA-LATO 2019ELEMENTY WIOSNA-LATO 2019 mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA