Marka Smiley bawi i przywołuje uśmiech już od 1971 roku. W ciągu kilku dekad stała się symbolem kultury house (lata 80. XX wieku), a po 1990 była znakiem rozpoznawczym subkultury grunge. W roku 1997, wraz z rozwojem kultury cyfrowej, logo przerodziło się w emotikonę, którą znamy wszyscy i codziennie używamy do komunikacji w sieci. Smiley to nie tylko marka, ale i styl życia, którego filozofią jest... uśmiech.
Lee kojarzone jest ze świeżym, innowacyjnym podejściem do denimu. Marka słynie z personalizacji i pomysłowych projektów. Z kolei Smiley niesie ze sobą przesłanie optymizmu i kreatywności. Dobrana z nich para!
Wspólna kolekcja Lee i Smiley fot. www.lee.pl/ materiały prasowe/ kolaż Avanti24
Owocem współpracy tych kultowych marek jest 12-elementowa kolekcja pełna młodego, radosnego ducha. Stanowi ona część głównej kolekcji Lee wiosna-lato 2018. Znalazły się w niej niektóre z najbardziej popularnych ubrań denimowych marki, takie jak kultowa kurtka Rider w głębokim odcieniu indygo, którą ozdobił roześmiany Smiley. Co jeszcze proponują firmy, które połączyły swe siły?
Panowie w kolekcji znajdą dla siebie dwa z kultowych fasonów spodni - wąski model Luke ze zwężaną nogawką oraz model skinny Malone - w świeżych letnich odcieniach
koloru niebieskiego.
Dla kobiet marka proponuje dwa legendarne fasony - skinny Scarlett oraz wąski model Elly - w jasnych spraniach inspirowanych latami 90. Oczywiście oba ozdobione są ikoną szeroko roześmianego Smiley. Rozpoznawalne wesołe logo znajdziesz również na innych ubraniach z nowej minikolekcji, takich jak t-shirty i koszulki z miękkiej bawełny.
Miłym zaskoczeniem jest również fakt, że logo marki Lee zostało wpisane w żółtą ikonę Smiley. Gdzie je znajdziecie? W miejscu oczu, skąd wysyła pozytywne wibracje! To radosna i pełna słońca kolekcja idealna na letnie dni.