Cottonfield , choć projektuje też dla kobiet, to jednak postrzegany jest jako marka 'męska'. Może dlatego, że tworzy wizerunek mężczyzny charyzmatycznego, spokojnego, pewnego siebie, który lubi dobrze wyglądać. I to zapada w pamięć wobec wielu bezbarwnych, mało oryginalnych męskich kolekcji z sieciówek.
Moda męska jest trudna . Panowie rzadko odważają się na coś nietypowego , niechętnie eksperymentują i wyróżniają się strojem. A szkoda, bo nic tak nie przyciąga kobiet jak mężczyzna zadbany, który ma swój styl i potrafi się nosić z lekką nonszalancją.
Dla mężczyzn spragnionych odświeżenia swojego wizerunku Cottonfield odgrzewa swoje evergreeny sprzed lat i dodaje im smaczku. Na wiosnę 2011 przygotował kolekcję w dwóch różnych stylach: Naval Heritage oraz Desert Camp .
Męski weekend nad morzem?, zdjęcie z kolekcji wiosna/lato 2011, Cottonfield
Naval Heritage - źródłem inspiracji dla tej kolekcji było aktywne życie nad morzem. Kolekcja skupia się na charakterystycznych elementach marki: styl vintage , styl "odzieży roboczej", "zużyty" wygląd, wyraziste kolory i naturalne materiały . Kolekcja prezentuje charakterystyczne style Cottonfielda: koszulki polo, koszule w kratę, wyroby z dzianiny i fabrycznej bawełny. Zwróćcie tu uwagę na koszulki czy spodnie w kolorze malinowym! Brawa dla mężczyzny, który potrafiłby je nosić.
Desert Camp - zainspirowana stylem militarnym i retro . Wszystkie modele z kolekcji mają "zużyty" oraz niewykończony wygląd. Lekka bawełna, sprany jeans dostarczają optymalnego komfortu oraz codziennego wyglądu. Kolory są przytłumione w odcieniach khaki, kremowym, brązowym i niebieskim.
Bardzo podoba nam się kampania reklamowa marki, która w ciekawy sposób przemyca motyw męskiej przyjaźni. W sesji udział wzięli Will Chalker i Andrew Cooper , top modele.
Więcej: