Big Star - kampania wiosna 2011

Żyj swobodniej i wybieraj swobodnie! - do tego swoją wiosenną kampanią zachęca nas Big Star.

Mówimy stanowcze NIE szybkiemu pędowi życia, gonieniu chwili za chwilą, bez ustanku, bez chwili odpoczynku.

Taka wyluzowana filozofia towarzyszy nowej kolekcji marki Big Star , która za pomocą ciuchów stara się nas przekonać, że musimy zwolnić żeby życie miało swój smak .

Jednym z wyznaczników dobrego życia jest to, żebyśmy mieli w nim wybór - nie tylko jeśli chodzi o pracę, miejsce zamieszkania czy sposób spędzania wolnego czasu. Żeby osiągnąć pełnię, taki wybór powinniśmy też mieć w kreowaniu swojego wizerunku - przekonuje nas Big Star.

W jeansach wygodnie przez miasto, Big Star, wiosna 2011

Dlatego marka oferuje nam szeroki wybór ubrań i akcesoriów z linii: City, Active, Party, Office i akces - które powstały z myślą o ułatwieniu wyborów i miksowaniu razem wielu różnych elementów.

Po to, żeby żyło nam się przyjemnie, wygodnie i ładnie. Miejska kampania Big Star pokazuje, że w dobrych ubraniach każda przestrzeń może być przyjazna .

Więcej:

s. Oliver QS - wiosna 2011

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.