H&M Garment Recycling to projekt polegający na zbiórce odzież y, która posłuży do ponownego wykorzystania lub przetworzenia. Zasady akcji są proste - każda osoba może przynieść do sklepu H&M ubrania, których już nie używa. W zamian za ich przekazanie otrzymuje kupon rabatowy o wartości 5 złotych , który można wykorzystać przy kolejnych zakupach za minimum 40 złotych.
H&M mat.prasowe mat.prasowe
Przekazane przez klientów ubrania, po odpowiedniej selekcji i sklasyfikowaniu, w zależności od ich stanu, zostaną wykorzystane do ponownego użycia, przetworzenia lub produkcji energii.
Projekt H&M Garment Recycling wystartował w wybranych sklepach H&M w Polsce 21. lutego 2013 roku. Do dziś udało się zebrać ponad 33 tony odzieży.
H&M Garment Recycling to projekt polegający na zbiórce odzieży, która posłuży do ponownego wykorzystania lub przetworzenia. Zasady akcji są proste - każda osoba może przynieść do sklepu H&M ubrania, których już nie używa. W zamian za ich przekazanie otrzymuje kupon rabatowy o wartości 5 złotych, który można wykorzystać przy kolejnych zakupach za minimum 40 złotych.
Przekazane przez klientów ubrania, po odpowiedniej selekcji i sklasyfikowaniu, w zależności od ich stanu, zostaną wykorzystane do ponownego użycia, przetworzenia lub produkcji energii.
Projekt H&M Garment Recycling wystartował w wybranych sklepach H&M w Polsce 21. lutego 2013 roku. Do dziś udało się zebrać ponad 33 tony odzieży.
H&M Garment Recycling jest pierwszym projektem recyklingu ubrań na skalę globalną - akcja dotyczy wszystkich krajów, w których obecna jest marka H&M. Projekt jest długofalowy, a jednym z jego głównych celów jest opracowanie technologii odzysku włókien z już wyprodukowanych ubrań tak, by można było drastycznie zmniejszyć konieczność upraw włókien naturalnych (takich jak bawełna czy len) oraz produkcję włókien syntetycznych.