Marilyn Monroe globalną ambasadorką marki Max Factor

W 2015 mija 80 lat odkąd Max Factor Junior otworzył drzwi swojego studia makijażu, w którym zmienił wygląd wielu gwiazd Hollywood. Największa ikona wśród jego klientek? Norma Jean. Norma Jean, jeszcze jako brunetka, odwiedziła Blonde Room pod koniec lat 40 i to właśnie Max Factor Jr przekonał ją do zmiany koloru włosów na platynowy blond. Od tego czasu kosmetyki Max Factor były używane do tworzenia charakterystycznego makijażu Marilyn Monroe.

Teraz, Max Factor ogłasza Marilyn Monroe swoją globalną ambasadorką. Ta wspaniała współpraca ma inspirować kobiety na całym świecie, zachęcić je do transformacji, o której zawsze marzyły.

Globalna Dyrektor Kreatywna Max Factor, Pat McGrath komentuje nawiązanie współpracy, "Czerwone usta, kremowa skóra i mocno podkreślone linerem oczy lansowane przez Marilyn Monroe to najbardziej charakterystyczny makijaż w stylu lat 40-stych, który nigdy nie wyszedł mody. To esencja stylu glamour, nic nie może się z nim równać. Colour Elixir Ruby Tuesday, inspirowana ulubioną pomadką Max Factor Marilyn, wybieram zawsze, gdy chcę sprawić by makijaż momentalnie stał się glamour. Jest to jeden z najpopularniejszych odcieni, zarówno wśród makijażystów jak i  kobiet. Niezwykle efektowna czerwień."

Marilyn doskonale odzwierciedla to, co inspiruje markę Max Factor i jej makijażystów. Zdobyła serca milionów ludzi na całym świecie i wciąż inspiruje współczesne kobiety. Wierzyła w siłę stylu glamour i jest jego ucieleśnieniem.

"Max Factor zawsze wierzył w siłę, glamour, która wykracza poza makijaż, jest nastawieniem do życia i Marilyn jest tego uosobieniem. To właśnie to nastawienie sprawia, że kobiety stają się odważniejsze, mają siłę i pasję, która pozwala im osiągać wyznaczone cele. Z Marilyn, jako naszą ambasadorką szykujemy się na niezwykle ekscytujący rok 2015 - rok, w którym będziemy koncentrować naszą uwagę na stworzeniu wyjątkowej relacji z naszymi konsumentami poprzez szereg kampanii, które sprawią, że marka Max Factor stanie się dla nich synonimem stylu glamour."

Styczeń to czas postanowień i otwarcia na zmiany. To właśnie teraz Max Factor rozpoczyna akcję #GlamJan , zachęcającą kobiety na całym świecie do przejścia ich własnej urodowej transformacji zainspirowanej przemianą Normy w Marilyn. Kampania Max Factor w mediach społecznościowych pod patronatem ikony wśród makijażystów, Pat McGrath i światowej sławy modelki, Candice Swanepoel, ma zachęcić kobiety na całym świecie do publikowania zdjęć swoich transformacji z hasztagiem #GlamJan. Nowy rok, nowy wygląd, nowe możliwości!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.