W lutym 2009 roku zadebiutowała sieć akcesoriów z dziedziny wystroju wnętrz podpięta pod markę H&M . Jak wcześniej Zara, H&M postanowił wkroczyć w nasze życie pełniej i od tej pory sukcesywnie otwiera nowe sklepu z segmentu Home w kolejnych miejscach. Mamy już na tej liście Szwecję, Danię, Norwegię, Finlandię, Niemy, Austrię i Holandię.
Miejmy nadzieję, że po tym tekście i głosach poparcia z Waszej strony, ktoś wysłucha naszych próśb i H&M Home zawita do Polski.
Tymczasem możemy popatrzeć co dzieje się na innym podwórku. Idea w tych sklepach jest taka, że klient o każdym guście znajdzie coś dla siebie, za niewielką cenę . Można tu skompletować dodatki do mieszkania od zera, a można po prostu miksować elementy i odświeżać swoje wnętrze co sezon drobnymi zmianami, choćby w postaci kolorowych poduszek.
W tym sezonie, H&M chce nam pokazać, że warto prowadzić otwarte życie. W zachodnich metropoliach, gdy tylko temperatura na to pozwoli, zaczyna się sezon na pikniki . Ludzie wylegają na trawniki, przynoszą swoje koce, kosze piknikowe, zastawy nietłukące i jedzą z plastikowych pojemników. H&M przekonuje nas, że piknikowanie może być stylowe .
Kwiatowe kocyki, talerzyki, serwetki i kosze, pikniki mogą być stylowe, H&M Home
Pastelowe koce w pasy, stylizowane na retro przenośne torby chłodziarki, zastawy i sztućce specjalnie zaprojektowane, by były nietłukące i lekkie. Do tego plażowe torby i poduszki, które świetnie udekorują też werandę czy domek letniskowy.
Zestawy dostępne są w kilku liniach kolorystycznych , od lnianych i naturalnych, przez wzory kwiatowe, pastelowe i marynarskie pasy.
Nie możemy tych rzeczy mieć, ale nie znaczy to, że nie możemy mieć pikników. Jeszcze chwila i wszystkie parki będą nasze.
Więcej: