Gatta na wiosnę 2011 - kulisy kampanii z Joanną Horodyńską

Gatta rozwija się intensywnie, ale nie zapomina o najbardziej klasycznym i tożsamym dla wizerunku marki produkcie. To właśnie trzy najlepiej sprzedające się modele rajstop zagrały jedną z najważniejszych ról w nowej reklamie. Ta główna zaś przypadła Joannie Horodyńskiej!

11 marca rusza wiosenna kampania Gatty . Nowym filmem reklamowym marka postanowiła wypromować najpopularniejsze modele rajstop: Laura i Luna, opatrując kolekcję hasłem "Bo nie grzech być kobietą". W spocie pojawia się Joanna Horodyńska - ambasadorka marki Gatta , która zadbała także o wystylizowanie modelek - zgodnie z wiosennymi trendami.

Nowa kolekcja Gatta na wiosnę 2011 - kulisy kampanii

W związku z tym, że zarówno kolekcja, jak i plany Gatty wydają się być coraz bardziej interesujące, postanowiłyśmy zapytać o nie Małgorzatę Barton - szefa marketingu marki:

Marta Kowalska: Dlaczego kampania reklamowa i promocja w tym sezonie skupia się na klasycznych, dobrze sprzedających się produktach, a nie na nowościach?

Małgorzata Barton: Na wiosnę 2011 zaplanowaliśmy dwutorowe działania promujące markę Gatta. Nową, wiosenną kolekcję prezentujemy głównie za pośrednictwem narzędzi z zakresu public relations, skupiając się na mediach segmentu "fashion". Natomiast celem kampanii telewizyjnej jest ugruntowanie pozycji marki Gatta jako lidera kategorii, przez prezentację najpopularniejszych rajstop w Polsce: Laura, Luna i Eve, które miesięcznie sprzedawane są w liczbie ponad 1,5 mln sztuk. Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot zabiera widza do odrealnionej krainy, w której w takt uwodzicielskiej muzyki dowiadujemy się, że nie grzech być kobietą. Przekaz reklamowy jest spójny z działaniami w punktach sprzedaży oraz w internecie, a skoncentrowanie działań reklamowych w telewizji gwarantuje nam najskuteczniejsze dotarcie do grupy docelowej.

MK: Jak wobec tego medialnego kontekstu postrzega Pani współpracę z Joanną Horodyńską - czy jedyną korzyścią jest wizerunkowy wymiar tej przyjaźni z marką Gatta?

MB: Joanna Horodyńska jest zaprzyjaźniona z marką Gatta od kilku lat. Nasza współpraca rozpoczęła się od roadshow w salonach Gatty, podczas którego Joanna pomagała klientkom dobrać odpowiednie rajstopy do ich stylizacji. W 2010 roku Joanna stworzyła dla marki Gatta dwie wyjątkowe kolekcje, które zostały znakomicie przyjęte zarówno przez klientki, jak i ekspertów z branży modowej. Nasza współpraca ma więc aspekt wizerunkowy, ale sprzedaż kolekcji nie pozostaje bez znaczenia.

MK: Na czym więc będzie polegać strategia sprzedażowa marki w tym i przyszłym roku - czy Gatta jeszcze wyraźniej rozszerzy sektor odzieżowy swojej oferty?

MB: Gatta jest przede wszystkim kojarzona z branżą rajstopową, ale coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność w sektorze odzieżowym. W naszej ofercie mamy zarówno odzież z segmentu "Fashion" - kolekcja Joannahorodyńskagatta, jak i mody popularnej w postaci kolekcji Gatta Bodywear, a także Gatta Active - odzież termoaktywna. Z naszych badań i obserwacji wynika, że Polki ufają marce Gatta i chcą, aby tworzyła spójne, interesujące kolekcje na każdą okazję. Mogę zdradzić, że w sezonie jesień-zima ponownie pojawi się kolekcja Joanny Horodyńskiej wzbogacona o stylowe dodatki.

Groszki dziękują za rozmowę!

Spot reklamowy Gatta "Bo nie grzech być kobietą" będzie można obejrzeć u nas i na www.gatta.pl już od 11 marca, a już teraz w galerii zobaczcie zdjęcia autorstwa Wojtka Wojtczaka zza kulis kampanii.

Marta Anna Kowalska

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.