Biżuteria Tous

Odkąd hiszpańska marka Tous zapoczątkowała swoją ekspansję w Polsce, produkowane przez nią błyskotki robią prawdziwą karierę na rękach naprawdę różnych kobiet - od studentek, przez bizneswoman. aż po celebrytki.

Tous na całym świecie prowadzi prawie 400 salonów - w Polsce wyłącznym dystrybutorem produkowanej przez nią biżuterii jest firma Oriens Bijou. Pierwszy butik został otwarty w ubiegłym roku w Krakowie , w Bonarka City Center , a w najbliższych planach są następne dwa salony - w Katowicach i w Warszawie .

Tous to przede wszystkim unikalny, nowoczesny design i wysokiej jakości materiały. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota lub stali szlachetnej, zdobią ją diamenty i perły. Marka oferuje także akcesoria: torebki, portfele, okulary, walizki i długopisy, ale nie da się ukryć, że największą popularnością cieszą się kobiece, luksusowe błyskotki. Projektanci rocznie tworzą 32 kolekcje biżuterii i co dwa tygodnie oferują nam nowe wzory. Znakiem rozpoznawczym Tous od 1985 roku jest charakterystyczny miś, który ma kojarzyć się z miłością, ciepłem, wspomnieniami z dzieciństwa, a tym samym emocjonalnie wiązać klientki z marką, co niewątpliwie się udaje.

Od 2007 r. twarzą Tous jest Kylie Minogue, która w jednej z sesji zdjęciowych zapozowała w diamentowych kolczykach z motywem róży i zawieszkami w kształcie misia.

W galerii prezentujemy kilkanaście aktualnych modeli biżuterii Tous . Nie są tanie, ale cena zależna jest od metalu, kruszców i kamieni z których składają się poszczególne elementy. Niektóre z nich kupimy już za około 250 złotych - za droższe zapłacimy nawet kilka tysięcy .

Tous w Warszawie

Więcej:

Fokus na: styl Céline

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.