Tommy Hilfiger otworzył wirtualny showroom

Tommy Hilfiger chce zrewolucjonizować pojęcie sprzedaży poprzez otwarcie innowacyjnego, wirtualnego showroom'u. Projekt jest pierwowzorem nowej platformy cyfrowej, która zupełnie przeobrazi tradycyjne pojęcie sprzedaży

Cyfrowy showroom Tommy Hilfiger jest zupełnie nowatorską interpretacją zakupu, głównie dzięki temu, iż oferuje klientom bardziej angażującą i jednolitą perspektywę dokonywania transakcji. Wszystkie informacje na temat danej kolekcji, marki oraz narzędzi zakupu zostały przedstawione na łatwo dostępnym ekranie dotykowym.

Wirtualny showroom Tommy HilfigerWirtualny showroom Tommy Hilfiger Wirtualny showroom Tommy Hilfiger Wirtualny showroom Tommy Hilfiger

Naszą pasją jest zapewnienie klientom możliwie najlepszej obsługi, jakości oraz doświadczeń związanych z marką. Nowa koncepcja zarówno przeobraża tradycyjną sprzedaż, jak i ustanawia nowe standardy współpracy pomiędzy reprezentantami branży modowej. Projekt ma za zadanie skupić się również na efektywności i znacznym usprawnieniu dotychczasowego procesu sprzedaży - powiedział Daniel Grieder, Dyrektor Generalny marki Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger, Daniel GriederTommy Hilfiger, Daniel Grieder Tommy Hilfiger, Daniel Grieder Daniel Grieder, Tommy Hilfiger

Centralnym elementem showroom'u jest interaktywny stół z panelem dotykowym , o wymiarach 0,5m x 1m, który obudowano lśniącą, drewnianą ramą. Stół ten połączony jest z wysoką na cztery metry siatką, rozpiętą na szerokość ścian, na której umieszczone zostały ekrany UHD 4K. Klienci mają możliwość przeglądu każdego produktu z kolekcji , mogą także dokonać zamówienia jakiegokolwiek produktu spośród wszystkich kategorii umieszczonych na ekranie. Istnieje także możliwość obejrzenia pełnych zestawów począwszy od nakrycia głowy, do obuwia, powiększenia do najdrobniejszych szczegółów, oraz kliknięcia na poszczególną część garderoby w celu uzyskania dalszych informacji, takich jak dostępne kolory i rozmiary.

Uruchomienie wirtualnego showroomu nastąpiło 21 stycznia 2015 roku w Amsterdamie, w obecności kluczowych, międzynarodowych partnerów marki. Co więcej, firma zamierza wypromować swój projekt na rynkach na całym świecie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.