Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstał na dwa miesiące w Centrum FACTORY Annopol w Warszawie. Kwota zebrana przez te kilkadziesiąt dni zostanie przekazana Fundacji SYNAPSIS , wspierając jeden z realizowanych przez nią programów pomocy osobom z autyzmem.
Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Charytatywny salon H&M został otwarty 25 kwietnia br. Dochód ze sprzedaży odzieży przekazany zostanie na pomoc osobom dotkniętym autyzmem. Pop-up store H&M, zgodnie z koncepcją tego rodzaju projektów, zostanie zamknięty po dwóch miesiącach.
Outletowy pop - up store H&M (Miasto Cypel)Kwota przekazana przez H&M wesprze Ośrodek "Dom i Praca" w Wilczej Górze pod Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z pracą zawodową osób z autyzmem. Ze środków z pop-up store H&M w FACTORY Warszawa Annopol sfinansowane zostanie również zatrudnienie instruktorów doświadczonych w pracy z osobami z autyzmem oraz zakup nowych narzędzi do komunikacji alternatywnej w Ośrodku "Dom i Praca".
H&M pop-up store zostanie otwarty w Centrum FACTORY Warszawa Annopol 25 kwietnia. Powierzchnia przeznaczona na sklep została udostępniona na ten cel nieodpłatnie.
Fundacja Synapsis