ooh!Andy to marka stworzona przez Paulinę Górską, dziennikarkę, redaktorkę, project managera e-projektów i wykładowcę UMK (współpracowała m.in. z tytułami Elle, Newsweek, Twój Styl, Rzeczpospolita, Życie Warszawy, zyciewarszawy.pl, stworzyła serwis warszawianki.pl) z myślą o osobach, które chcą poczuć się wyjątkowo dzięki niepospolitej biżuterii i ubraniom sprowadzanym do Polski czasem jedynie w jednym egzemplarzu.
Inspiracją był Andy Warhol, stąd też pomysł na logo i znak marki ooh!Andy - "bantofel", nawiązujący do słynnego banana z okładki Velvet Underground. ooh! Andy lubi POP i kocha ART, stawia na ubrania i biżuterię, które mają przekaz i efektowny design. Są oryginalne, czasem bardzo odważne. Ważne są też symbole, bo z jednej strony pozwalają wyrazić samych siebie, z drugiej pozostawiają szerokie pole do interpretacji.
Planowana jest współpraca z markami z różnych zakątków świata. Na początek pojawiły się dwie: Hey Pilgrim! i Mafia. Obie marki pochodzą z Bangkoku. Biżuteria Mafia zdobyła popularność szczególnie w Kanadzie dzięki gwiazdom MTV i tamtejszym trendsetterom. Dzięki ooh!Andy wybrane projekty tych marek będzie można kupić również w Polsce za pośrednictwem witryny.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!