Po raz pierwszy dla popularnej marki Topshop supermodelka pracowała w wieku lat 15. Po ośmiu latach od udanego debiutu, brytyjski gigant ponownie zaprosił ją do współpracy. Zdjęcia do wiosenno - letniej kampanii powstawały w Nowym Jorku, a ich autorem został znany fotograf Tyrone Lebon. Kate Phelan, dyrektor kreatywna marki, odpowiedzialna za stylizację najnowszej kampanii, podkreśla, że Karlie Kloss to idealna dziewczyna w stylu Topshop - nowoczesna bizneswomen, pasjonatka i filantropka.
OBEJRZYJ ZDJĘCIA WIOSENNO-LETNIEJ KAMPANII TOPSHOP >>
Karlie Kloss w nowej kampanii marki TopshopW wiosenno - letniej kolekcji Topshop z jednej strony odnaleźć można wyraźne inspiracje amerykańskim stylem lat 50. oraz filmem "Grease": skórzana ramoneska, pastelowa bomber jacket z wyszytym imieniem Karli nawiązują do stylu niegrzecznych chłopców z amerykańskich przedmieść. Nie brakuje tutaj także nowoczesnego stylu nowojorskiej dziewczyny - mamy więc czarno - złotą sukienkę, która na pewno spodobałaby się Carrie Bradshaw czy klasyczny damski garnitur zestawiony z prostym białym T-shirtem.