Venice Unmasked ? tak nazywa się sesja zdjęciowa z udziałem Marloes Horst i Darli Baker, która reklamuje sierpniowy lookbook Free People.
Karnawał w Wenecji co prawda jeszcze daleko, ale nic nie stało na przeszkodzie by wskrzesić ducha dekadencji w letnim wydaniu.
Tak się bawi współczesna młodzież, pokazuje Free People - stylizacja na artystyczną bohemę XIX w., bardzo atrakcyjnie wplata się w kolekcję marki.
Eleganckie długie suknie, mini sukienki z koronką nabierają blasku w zestawieniu z barwionymi piórami, cekinami i weneckimi maskami z metalowej koronki.
Jest tajemniczo, erotycznie, zaskakująco - prowokujący a jednocześnie ciepły klimat zdjęć Guya Aroche wnosi coś nowego do wizerunku marki,
... która do tej pory postrzegana była jako bardziej boho, a jej sesje zdjęciowe, często zamglone i eteryczne pasowały do klientek o naturze romantyczek.
Nowa dziewczyna Free People lubi bawić się swoim wizerunkiem, nie stroni od zabawy i chętnie miksuje ze sobą ekstrawaganckie wzory i materiały.
Jest otwarta na nowości a inspirację potrafi czerpać nawet z weneckiego karnawału. Nawet, a może szczególnie, latem!
Zwróćcie uwagę na wyraźną obecność żakardów i tkanin ze złotą nitką.
Biżuteria w nowej kolekcji wybija się na plan pierwszy. Złote torebki, kopertówki, pokaźne pierścienie i koronkowe naszyjniki zdobią ciała modelek.
Srebro i złoto rozświetlone blaskiem kończącego się lata daje lekko melancholijny efekt.
Lookbook Free People - sierpień 2011
Lookbook Free People - sierpień 2011
Lookbook Free People - sierpień 2011
Lookbook Free People - sierpień 2011