COS to marka mody inspirowanej współczesną kulturą i sztuką. W siedzibie w Londynie tworzy projekty, które słyną z nowoczesnych interpretacji klasyki i kolekcji, których elementy trwają przez wiele sezonów. Z dążenia do najwyższej jakości i zaangażowania w zrównoważony rozwój rodzi się wyjątkowe podejście COS do projektowania: unikalne połączenie funkcjonalności i stylu. Elementy eksperymentalnego wzornictwa i innowacje materiałowe regularnie podlegają zmianom, by nieustannie oferować najnowocześniejszą modę i odpowiedzialnie korzystać z materiałów: pochodzących z recyklingu, odnowionych lub pozyskanych w zrównoważony sposób.
Do współpracy nad kolekcją zostali zaproszeni niesamowici twórcy. Kai-Isaiah Jamal, która tworzy poezję performatywną, realizuje się w modelingu i działa na rzecz widoczności osób transpłciowych. SOKO - wokalistka, muzyczka oraz nagradzana aktorka oraz Zipeng Zhu – artysta i dyrektor kreatywny.
Ekskluzywna kolekcja posiada unikalne cechy każdego z trojga talentów, celebrując ich style i indywidualności. Z ponadczasowymi, neutralnymi płciowo koszulkami COS jako płótnem. Zipeng Zhu w autorskim typograficznym stylu stworzył tęczowy napis "LOVE", a SOKO nawiązała do muzyki – i jej potężnego hymnu do dumy, utworu "Oh, To Be a Rainbow!". Na trzecim projekcie koszulki – dostępnej również jako bluza z długim rękawem – Kai-Isaiah Jamal przedstawia oryginalny wiersz. Językiem opisuje doświadczenia, które trudno uchwycić.
W kampanii kolekcji, autorstwa artystki i fotografki mody Collier Schorr, gwiazdy kolekcji występują wspólnie z przyjaciółmi i przyjaciółkami, partnerami i partnerkami oraz rodziną. Poprzez tę współpracę, COS kontynuuje wsparcie społeczności queer oraz działalności charytatywnej. 100% zysków uzyskanych ze sprzedaży kolekcji specjalnych zostanie przekazanych organizacjom, które podnoszą świadomość współczesnych problemów związanych z prawami człowieka.
Kolekcja "LOVE FOR ALL" będzie od czerwca dostępna na całym świecie na cos.com oraz w wybranych sklepach COS.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!