Monki to marka, która tworzy historie promujące produkty, oferuje świetne ubrania w konkurencyjnych cenach oraz pragnie szerzyć życzliwość na całym świecie. Podstawą działań i wartości marki Monki jest wspieranie młodych kobiet oraz dawanie im siły do działania. Odzież Monki dostępna jest w ponad 120 sklepach typu concept store na 18 rynkach, w tym rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 19 krajów europejskich, a otwarcie pierwszych dwóch sklepów w Polsce (w Krakowie i Katowicach) było okazją nie tylko do świętowania, ale również zadbania o to, co oznacza siła sióstr, kreatywność i wyrażanie siebie. Jak mówi opiekunka brandu w Polsce, Magdalena Moczarska:
Z sezonu na sezon zauważamy zwiększone zainteresowanie zaangażowanymi markami. Jedną z nich jest Monki. Skandynawski brand, który wspiera kobiety wzmacniając ich pewność siebie.
W najnowszej kolekcji marka postawiła na kolory, które dodadzą pewności siebie w codziennych działaniach! Żywe odcienie różu przeplatają się z jaskrawymi barwami niebieskiego na wzorzystych tkaninach. Projekty brandu powstały z uwzględnieniem światowych trendów. Możemy dostać w niej sukienki z printem w kwiaty oraz oversizowe marynarki w charakterystyczny pattern. W kolekcji pojawiły się również wracające po latach kamizelki w kształcie ,,V". To propozycja dla każdej fanki dobrego stylu lat 90.! Modele zachwycają designem, ponieważ pojawiły się na nich urocze rysunki misiów, muchomorów oraz krajobrazów. Kochamy takie perełki!
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!