Nowy drop marki Americanos. California dreaming w najnowszej kampani brandu

Kultowa marka przedstawia kolejną odsłonę kolekcji na sezon wiosna-lato 2022. Denimowe sety, wakacyjne sukienki i loungewear Americanos charyzmatyczni modele prezentują na plaży w Los Angeles.
 

California dreaming

Najnowsza kolekcja marki Americanos przywołuje beztroskie dni spędzone na piasku, rozwiane włosy, surfing, słońce i swobodę. Inspirowana Kalifornią odsłona brandu to ukłon w stronę życia blisko natury - ze spokojem i zdrowym luzem. Sesja najnowszej linii powstała w Los Angeles. Na malowniczych kadrach możemy dostrzec denimowe komplety, oryginalne wzory oraz minimalistyczne zestawienia. Do zdjęć pozowali hipnotyzująca Tess Carter, ulubienica marek Area i Moschino, znana też z łamów magazynu „Allure", oraz dostrzeżony już przez amerykańskiego „Vogue’a" Phillip Bread wywodzący się z Komanczów.

Kolekcja California Dreaming marki AmericanosKolekcja California Dreaming marki Americanos fot. Materiały prasowe

Drop damski

Drugi drop, powracającej na rynek kultowej marki Americanos, to przede wszystkim komplety z białego denimu, jeansowe koszule i kurtki w odcieniu baby blue, powracające do łask boot cuty, bielizna z logo, bluzy, topy, także bez ramiączek, t-shirty, loungewear, który można nosić nie tylko w domu, oraz sukienki – bezpretensjonalne, utrzymane w letnich kolorach, nawiązujące fasonem do klimatu Y2K. Ta linia powstała z myślą o pewnych siebie kobietach, które poprzez niebanalne klasyki, stworzą zupełnie nową wersję siebie. Ubrania te idealnie sprawdzą się na letnie, beztroskie dni i przywoła ducha lat 90. do naszej szafy.

Kobiece propozycje od AmericanosKobiece propozycje od Americanos fot. materiały prasowe

Drop męski

W kolekcji męskiej znalazły się luźne jeansy, denimowe katany i podkoszulki. Z dodatków liczą się proste, utrzymane w estetyce retro, trampki, które dopełniają niezobowiązujący look. Zgodnie z hasłem For Every Body, uszyto miękkie, ponadczasowe, trwałe, ubrania, które pokocha każde ciało. Funkcjonalne myślenie o designie, wysoka jakość materiałów i produkcja w duchu zrównoważonego rozwoju to założenia, które czynią Americanos nową ulubioną marką pokolenia TikToka. Na jeansach z tą metką wychowali się millenialsi, a powrót brandu na rynek połączył nostalgię dzisiejszych dorosłych z młodzieńczym spojrzeniem w przyszłość.

Męskie propozycje od AmericanosMęskie propozycje od Americanos fot. materiały prasowe

Zdjęcia: Jason Lee Parry; Stylizacja: Ewelina Gralak; Makijaż: Wilson; Włosy: Łukasz Pycior; Scenografia: Kornelia Strzelecka; Produkcja: Kornelia Strzelecka i Olga Janicka; Modele: Tess Carter i Phillip Bread

Kolekcja Americanos jest już dostępna w Modivo, na Eobuwie, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.