Hyundai zaskoczył klientów informacją o premierze nowej, limitowanej kolekcji ubrań. W linii znalazło się dwanaście produktów, a w nich bluzy, spodnie i szorty. Jak się okazuje, marka stawia na upcykling. W Re: Style 2021 firma wykorzystała nadwyżki materiałów pochodzących z wychodzących z eksploatacji samochodów z Hyundai Motor Company. Projektanci użyli m.in.: poduszek powietrznych, szyb, kawałków skóry z siedzeń, dywaników, a nawet pasów bezpieczeństwa. Poza tym wykorzystano także włókna z recyklingu oraz tradycyjny, koreański papier wytwarzany ręcznie z kory morwy. Jak przyznają twórcy kolekcji, to dzięki nim ubrania mają zapewniać komfort podczas noszenia. Brand do stworzenia linii zaprosił dwie znane marki L'Eclaireur i Boon the Shop. To właśnie za pośrednictwem ich stron internetowych i sklepów stacjonarnych w Paryżu oraz Seulu można kupić ubrania.
Mamy nadzieję, że poprzez recykling przenośnych części pochodzących z produkcji samochodów i ponowne wykorzystanie wypracowanych zysków w innych projektach, stworzymy zdrowy i zrównoważony cykl i pomożemy ocalić naszą planetę.
- powiedział Michał Hadida, prezes francuskiej marki L'Eclaireur.
Kolekcja Re: Style 2021 Instagram @hyundai.lifestyle
Na YouTube pojawił się krótki filmik promujący kolekcję Re: Style 2021. W 2-minutowym spocie pojawiają się nie tylko profesjonalni aktorzy Doona Bae i KyoHwan Koo, ale również pierwsza na świecie wirtualna modelka Shudu. W kampanii, na tle złomowiska, zaprezentowała ubrania z upcyklingowej kolekcji brandu. Shudu powstała w 2017 roku, a jej twórcą jest brytyjski fotograf mody Cameron-James Wilson.
Zobacz też: najpiękniejsze płaszcze na jesień 2021.