Converse poprzez murale oczyszczające powietrze walczy z dyskryminacją i przełamuje bariery

Convers ruszył z najważniejszą kampanią w tym roku. Breaking Barriers to globalna akcja, która ma rozpocząć dyskusję na temat walki o równość.

W lipcu 2020 roku marka Convers zainicjowała akcję City Forest, w ramach której w wielu miastach na całym świecie powstały murale wykonane z fotokatalitycznych farb eliminujących cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza. Technologia ta wykorzystuje energię świetlną do rozkładania  zanieczyszczeń i przekształcania ich w nieszkodliwe substancje. Każda powierzchnia pokryta tą farbą staje się aktywną powierzchnią, która pomaga chronić ludzi przed szkodliwymi gazami. Pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej, w sąsiedztwie metra Politechnika. Jego autorami są Maciej Polak i Dawid Ryski, którzy przedstawili na nim miasto przyszłości, w którym chcieliby żyć.

Sprawdź: Wyprzedaż butów Converse All Star!

 

W tym roku marka nie rezygnuje z inicjatywy i dalej ją rozwija - tym razem w celu przełamywania barier i walki z dyskryminacją. Pierwszy powstały w tym roku mural mieści się przy ulicy Zamoyskiego w Warszawie i został zaprojektowany przez Beatę Śliwińską (Barrakuz). Jego przesłaniem jest równe traktowanie bez względu na płeć. Do udziału w akcji marka zaprosiła kreatywną społeczność z całego świata, która swoją twórczością inspiruje innych i udowadnia, że poprzez sztukę możemy poruszać ważne tematy. Kolejna taka grafika powstanie przy metrze Centrum. Projekt został stworzony przez Ewę Mos i Alka Morawskiego, którzy pokazują, że różnice między płcią nie są ważne, a wszyscy są równi. W tym roku w Polsce pojawią się jeszcze kolejne murale pod patronatem Converse - wszystkie przy użyciu farb oczyszczających powietrze. 

Globalna kampania ConverseGlobalna kampania Converse fot. materiały prasowe

Kampania ConverseKampania Converse fot. materiały prasowe

To nie pierwszy raz, kiedy Converse porusza ważne kwestie w swoich działaniach. W zeszłym roku na wiosnę podczas kampanii "Love Fearlessly" marka zachęcała do pokochania siebie i udowadniała jak ważna jest samoakceptacja, wcześniej w ramach „Love the Progress” Converse walczył o traktowanie kobiet z szacunkiem i podkreślał wielką siłę dziewczyn.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.