Karolina Pawelczyk jest odpowiedzialna za stworzenie rysunkowej kampanii, promującej trzy popularne zapachy dla kobiet: Daisy, Daisy Eau So Fresh oraz Daisy Love z nowej edycji. Ich kwiatowe nuty są idealne na wiosnę, nic dziwnego, że rysunki promujące perfumy mają motyw łąki. Sielankowy piknik pod gołym niebem to celebracja budzącej się do życia wiosny i ukłon w stronę natury.
Ilustracje polskiej rysowniczki podkreślają lekki i orzeźwiający zapachu stworzonego dla domu mody Marc Jacobs przez Alberto Morillasa, który zyskał miano wybitnego hiszpańskiego perfumiarza. Perfumy Daisy cieszą się ogromną popularnością wśród kobiet na całym świecie odkąd zadebiutowały w 2007 roku. Od 2019 roku Marc Jacobs współpracuje z Karoliną Pawelczyk nad kolejnymi odsłonami perfum.
Jak wam się podoba efekt współpracy polskiej artystki i Marca Jacobsa?
Zobacz także: kosmetyki do makijażu i pielęgnacji, które warto mieć w swojej kosmetyczce