Najnowsza kolekcja That's It polskiej marki Bynamesakke. Homewearowe kroje w nowej odsłonie

Utwór Back to Life Soul II Soul zainspirował Izabelę Keyes Krysakowską, właścicielkę marki Bynamesakke, do stworzenia nowej kolekcji That's It. To jest to. Kolekcja jest wyrazem buntu przeciwko utartym schematom i stereotypom. Dziewczyna Bynamesakke jest w tym sezonie bezkompromisową buntowniczką - bo przyszedł czas na życie w zgodzie ze sobą! Na bycie wolnym, niezależnym i prawdziwym.

BynamesakkeBynamesakke Bynamesakke

Na zdjęciach nowej kampanii Bynamesakke pojawiła się Emilia Nawarecka z agencji D’Vision. Sesja odbyła się na dachu hotelu Logos, przy zachodzącym nad Warszawą słońcu. Modelka ma na sobie luźne, wygodne ubrania, które można nosić nie tylko po domu, ale również załatwić w nich sprawy na mieście, spotkać się z przyjaciółką czy wyskoczyć do biura. W kolekcji dominują bawełniane komplety, zapinane na drewniane guziki kardigany z prążkowanej bawełny, jeansowe ocieplane kurtki, swetry z wełny merino czy bawełniane sukienki z rozcięciem na nodze. W kolekcji znajdziesz też wiskozowe koszule, wełniane marynarki oraz nową odsłonę dresów - z oversizową bluzą i spodniami ze ściągaczami. 

BynamesakkeBynamesakke Bynamesakke

To, co wyróżnia markę Bynamesakke  to dbałość o najwyższej jakości, naturalne materiały. W kolekcji dominuje bawełna, wełna merino czy tencel. W ofercie marki pojawił się również sweter wykonany w 100% z organicznej bawełny. Wszystkie produkty są szyte w Polsce.

Wpływ pandemii koronawirusa nie pozostał bez znaczenia w obliczu wypuszczania nowej kolekcji. Obecna sytuacja zmieniła nasze decyzje zakupowe i świadomość konsumencką. Wybieramy luźne, wygodne kroje i stawiamy raczej na slow-fashion. Kupując rzeczy polskich marek wspieramy też rodzimą gospodarkę. 

BynamesakkeBynamesakke Bynamesakke

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.