„Zainteresowanie odzieżą używaną jest duże i ciągle rośnie, szczególnie wśród milenialsów. Jednocześnie, klientom brakuje łatwej i rzetelnej usługi, która łączy w sobie bezproblemową sprzedaż artykułów, które przestali już nosić z przyjemnymi doświadczeniami zakupów odzieży używanej on-line. Wraz z uruchomieniem oferty Pre-owned, Zalando zostanie pierwszą platformą modową, która oferuje tak proste rozwiązanie i kompleksowo zaspokaja potrzeby klientów w tym zakresie” - mówi Torben Hansen, VP Recommerce w Zalando.
Od teraz możesz z łatwością kupować i sprzedawać używaną odzież na Zalando! Fot. Nick Van Tiem
Dzięki Pre-owned będziesz mogła z łatwością sprzedawać artykuły bezpośrednio na Zalando, korzystając z darmowej wysyłki. Aby jeszcze bardziej ułatwić ci zarządzanie swoją garderobą, zaktualizowana została również funkcja listy życzeń. Możesz zobaczyć wszystkie artykuły, które kupiłaś na Zalando, a także dodać te kupione gdzie indziej, dzięki czemu możesz je sprzedać w zaledwie kilku kliknięciach. Po sprzedaży odzieży możesz wybrać, czy wolisz otrzymać kartę podarunkową na Zalando o odpowiedniej wartości, czy chcesz wesprzeć jedną z dwóch partnerskich organizacji charytatywnych: Czerwony Krzyż lub WeForest. Wszystkie artykuły używane oferowane na Zalando, są sprawdzane pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów, oczywiście z gwarancją niezrównanej wygody wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów. Zgodnie z polityką Zalando, wspierającą zrównoważony rozwój, we wszystkich zamówieniach z kategorii Pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.
Od teraz możesz z łatwością kupować i sprzedawać używaną odzież na Zalando! Fot. Materiały Promocyjne Partnerów
Uruchomienie oferty Zalando Pre-owned to kamień milowy w drodze spółki do realizacji swojego hasła, jakim jest zostanie tzw. Starting Point for Fashion. Ponadto, nowa oferta Pre-owned stanowi również duży wkład w strategię zrównoważonego rozwoju do.MORE Zalando, wspierając cel, jakim jest przedłużenie życia 50 milionów artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 roku.
Uruchomieniu oferty Pre-owned towarzyszyć będzie kampania marketingowa zatytułowana Zmień[my] świat mody, zachęcająca klientów do sprzedawania, znajdowania i nadawania nowego stylu unikalnym artykułom modowym. Kampania prowadzona będzie na kanałach Zalando i w mediach społecznościowych na wszystkich sześciu rynkach oferty odzieży używanej