Trochę ponad rok temu w Biedronce zadebiutowała kolekcja tekstyliów łazienkowych stworzona przez Macieja Zienia. Sygnowane przez niego szlafroki, kapcie i dywaniki przypadły do gustu klientom znanego dyskontu i szybko zniknęły z półek. Pewnie dlatego obie marki zdecydowały się na kontynuację współpracy. Tym razem temat wydaje się jednak zdecydowanie bliższy Zieniowi - dla Biedronki stworzył bowiem kolekcję galanterii skórzanej.
Od czwartku 23 listopada w wybranych sklepach sieci będzie można kupić dwa modele torebek: ze skóry pikowanej oraz ze skóry saffiano, trzy modele portfeli, paski w czterech wariantach kolorystycznych oraz dwa modele rękawiczek skórzanych. Proponowane przez Zienia dodatki to klasyka gatunku - na pewno przypadną do gustu miłośniczkom prostych i ponadczasowych form. Występują w takich kolorach jak: pudrowy róż, wiśniowy, czerwony, czarny, granat oraz szampańskie złoto.
Wszystkie elementy kolekcji wykonane są z naturalnej skóry, dlatego ich ceny nie są porażająco niskie (choć faktycznie konkurencyjne w porównaniu do kwot, które życzą sobie za podobne modele np. sieciówki odzieżowe) - za torebkę zapłacimy 169 zł, portfel 129 zł, pasek 59,90 zł, a rękawiczki 69,90. Akcesoria Macieja Zienia w Biedronce będzie można kupić do 6 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
A co sam projektant mówi o tej współpracy?
Od zawsze niezwykła natura kobiet, ich piękno oraz silne charaktery były dla mnie inspiracją do tworzenia. Moja specjalnie zaprojektowana kolekcja pokazuje kobietom, że każda z nich zasługuje na perfekcyjnie wykonany element galanterii, który podkreśli jej indywidualny styl.
Maciej Zień to nie pierwszy projektant, który tworzy dla słynnego dyskontu. Wcześniej kupić tam można było koce i poduszki sygnowane przez markę Paprocki i Brzozowski oraz pościel od Bohoboco. Głośno było również o butach, które dla Biedronki zaprojektowała marka Loft37. Podobne akcje co jakiś czasu prowadzą także inne supermarkety i drogerie. Żyłą złota okazała się współpraca Wittchen i Lidl. Jacob Birge, zwycięzca pierwszej polskiej edycji programu Project Runway, stworzył kolekcję dla Auchan, a Gosia Baczyńska i Łukasz Jemioł - dla Rossmanna.