Joanna Kulig to polska aktorka, która po roli w filmie "Zimna Wojna" zyskała uznanie światowego kina. Jeanne Damas to jedna z najbardziej rozpoznawalnych francuskich influencerek, która na swoim koncie na Instagramie ma już prawie milion obserwujących. Połączenie słowiańskiej zadziorności z francuską zmysłowością daje wybuchowy i spektakularny efekt.
Nowa kampania Reserved ma wzywać kobiety do powrotu do ich korzeni i sensualności rodem z lat 60. czy 70. Kobiety tamtych czasów miały temperament, były uwodzicielskie i uwielbiały dobrą zabawę. Jeanne Damas i Joanna Kulig we wspólnym tańcu i wykonaniu piosenki "I Can Boogie" zapowiadają, co będzie wpisywać się w świat marki Reserved w nadchodzącym sezonie. Podczas występu towarzyszy im grupa profesjonalnych tancerzy, a reżyserowi, który współpracował z największymi domami mody, takimi jak Gucci, Prada, Miu Miu, udało się idealnie oddać ducha tamtych lat.
W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe
mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
Kolejną odsłonę kampanii zobaczymy już 18.09.