Mission Swim - nowa marka kostiumów kąpielowych Ewy Chodakowskiej

Kasia Żechowicz
08.06.2018 16:30
Ewa Chodakowska stworzyła własną markę kostiumów kąpielowych. Mission Swim powstała we współpracy z butikiem Apapat. Są już pierwsze zdjęcia debiutanckiej kolekcji najpopularniejszej polskiej trenerki fitnessu. Ruszyła też sprzedaż w sklepie internetowym. Ceny? Nie wszystkich będzie na nie stać.

Ewa Chodakowska właśnie dołączyła do grona gwiazd próbujących swoich sił w branży mody. Najsłynniejsza polska trenerka fitnessu i propagatorka zdrowego stylu życia uruchomiła nową markę kostiumów kąpielowych o nazwie Mission Swim. Marka powstała we współpracy z butikiem Apapat, który zajmuje się sprzedażą luksusowej bielizny i strojów kąpielowych.

Ewa Chodakowska - kolekcja Mission SwimEwa Chodakowska - kolekcja Mission Swim Mat. prasowe

Od lat wiele czasu spędzam zawodowo i prywatnie w bikini. Przez ten czas dostawałam wiele propozycji współpracy od rozmaitych marek. Ale nie chciałam wiązać się z jedną z nich, być tylko częścią kampanii reklamowej. Pragnęłam współtworzyć coś, w co głęboko wierzę, coś, co ma swoją misję, do której uda się przekonać kobiety, które spotykam na co dzień – fantastyczne, mądre, zaangażowane i ambitne.

- tłumaczyła Ewa Chodakowska na premierze kolekcji, która odbyła się w warszawskim butiku Apapat. Nazwa marki Mission Swim jest nieprzypadkowa. Ewa Chodakowska chce łączyć biznes z pomaganiem innym. 10 złotych z każdego sprzedanego kostiumu będzie przekazywane na Fundację Centrum Praw Kobiet, które zajmuje się prowadzeniem Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie. To tam poszkodowane kobiety i dzieci mogą znaleźć schronienie, a Ewa Chodakowska chce wspierać tę instytucję. Trenerka przyznaje, że jej misją jest dzielenie się z innymi, a to napędza ją do tworzenia marki Mission Swim dającej pozytywne wibracje i radość.

Ewa Chodakowska - Mission SwimEwa Chodakowska - Mission Swim Mat. prasowe

Za tę wibrację i radość trzeba będzie jednak sporo zapłacić. Ceny bikini zaczynają się od 396 złotych, a kończą na 595 złotych. Jednoczęściowe stroje kąpielowe kosztują 415 złotych. Z jednej strony, taka cena nie dziwi - butik Apapat, z którym współpracuje Chodakowska specjalizuje się w ekskluzywnej bieliźnie i modzie plażowej. Znajdziemy tam kostiumy nawet za 1700 złotych. W porównaniu do innych marek, produkty Chodakowskiej stanowią więc konkurencyjną ofertę. Z drugiej strony, cena na tym poziomie może odstraszyć wiele fanek fit-trenerki. Większość z nich to przecież "zwykłe kobiety", które dopiero mają stać się "lepszą wersją siebie".  

Ewa Chodakowska informuje, że pierwsza kolekcja Mission Swim powstała z myślą o kobietach, które poszukują produktu dobrej jakości, ale w rozsądnej cenie. Na celowniku Mission Swim są klientki otwarte na trendy, aktywne, ciekawe świata, mające swój styl i dbające o zdrowy tryb życia. Trenerka uważa, że jej kostiumy świetnie sprawdzą się tak samo w Kołobrzegu, jak i na tropikalnych plażach Karaibów. W kolekcji znalazły się zarówno wyjątkowo modne w tym sezonie kostiumy jednoczęściowe, jak i bikini ozdobione kolorowymi paskami i przeszyciami. Dominuje lubiana przez trenerkę mocna kolorystyka i kontrastowe zestawienia bieli, czerni, czerwieni i różu.

Ewa Chodakowska - Mission SwimEwa Chodakowska - Mission Swim Mat. prasowe

Stroje kąpielowe Ewy Chodakowskiej produkowane są na terenie Unii Europejskiej (Polska, Włochy i Portugalia), a w ich przygotowaniu pomagała trenerce grupa projektantek mieszkających za granicą (Los Angeles, Mediolan, Paryż i Londyn). Takie zróżnicowanie ma być receptą na unikalną estetykę łączącą różne wizje i kultury. W sklepie Apapat właśnie pojawiła się pierwsza minimalistyczna linia kolekcji, a 7 lipca premierę będzie miał drugi rzut "Young, cool and fun", po którym możemy spodziewać się bardziej zwariowanych propozycji.

Ewa Chodakowska - Mission SwimEwa Chodakowska - Mission Swim Mat. prasowe

Jaki kostium zadziwił cały świat?