Miejski styl w nowej kampanii Factory

Jesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factory pokazuje w niej styl spędzających czas w przestrzeni miejskiej ludzi, będących oddanym swoim codziennym zajęciom.

Mat. prasowe FACTORYMat. prasowe FACTORY Mat. prasowe FACTORY

Mat. prasowe FACTORY

Fotografie autorstwa znanego duetu - Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika - zostały stworzone jako "stop-klatki" z życia, które zebrane w całość, tworzą historię o ludziach, mieście, relacjach, bliskości i radości. Stylizacje do kampanii przygotowane zostały przez Inę Lekiewicz, redaktor mody oraz stylistykę. Każda z nich podkreśla dużą rolę przestrzeni miejskiej w kształtowaniu modowych trendów.

Mat. prasowe FactoryMat. prasowe Factory Mat. prasowe Factory Mat. prasowe Factory

Za pomocą właśnie takich ujęć chcemy pokazać, że najważniejsze jest wszystko to, co dzieje się po pracy, w czasie wolnym - rodzina, przyjaciele, pasje, miłość, sport. Jednym słowem wszystko, co nas uszczęśliwia. Factory kocha miejski styl, czyli modę, ale także sposób spędzania czasu i dzielenia się nim z innymi - mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe Neinver Polska.
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.