Ubrania Karl Lagerfeld z rabatem do 75%! Ponadczasowy design dla mężczyzn

NS
13.11.2019 09:30
karl

karl (https://www.instagram.com/karllagerfeld/)

Marka Karl Lagerfeld to przede wszystkim propozycje w stylu miejskiego, streetwearowego casualu utrzymane w kolorach czerni i bieli. Ponadczasowe, artystyczne i modne projekty odzieży, obuwia oraz akcesoriów cenione są zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Trzeba przyznać, że kreator marki modowej był wszechstronnie utalentowanym projektantem znanym na całym świecie. Na czym polegał jego fenomen? Odpowiedź znajdziecie poniżej!

Najbardziej przełomowymi w życiu słynnego kreatora mody okazały się lata 80., ponieważ właśnie wtedy Karl Lagerfeld stał się jednym z najbardziej znanych i cenionych projektantów na świecie. Do jego sukcesu bez dwóch zdań doprowadziła współpraca z wieloma domami mody, takimi jak: Chloe i Fendi. Dokładnie w 1984 roku, Karl Lagerfeld założył własną markę, która wyrobiła sobie reputacje w świecie mody głównie dzięki idealnym krojom ubrań i ponadczasowym projektom.

 

Czasem prostota i stonowane kolory wystarczą, aby wzbudzić zachwyt i uznanie. Dokładnie tak było z marką Karl Lagerfeld, która stawia na klasyczne modele, lecz mimo prostych form opiera się również na modnym stylu. Mimo, że Karl Lagerfeld skupiał się głównie na kolekcjach damskich, to i dla panów znajdzie się coś ciekawego. Chociażby marynarki, koszule, czy spodnie, które były projektowane w dość specyficzny sposób - zbyt długie rękawy lub przykrótkie marynarki, notabene uważane za ostatni krzyk mody. Jego projekty odzwierciedlały w jakiś sposób styl samego projektanta: biała koszula, czarna marynarka, czarne spodnie (często za długie), rękawiczki, ciemne okulary, a czasem wyróżniające się dodatki, np. w formie srebrnego łańcucha. W ostatnich latach, Karl Lagerfeld pokusił się nawet o projektowanie dresów, które tak jak resztę swoich kolekcji utrzymywał w czerni i bieli. Jedno trzeba przyznać - jego ponadczasowe projekty, dzięki utrzymanym kolorom i fasonom nigdy nie wyjdą z mody!

 
Więcej o: