H&M nie przestaje nas zaskakiwać. Ostatnio stawia na znane twarze. Po Stelli Tennant w kampanii zimowej, i udziale w wiosenno/letniej sesji zdjęciowej Freji Beha Erichsen i Raquel Zimmermann (Spring Awakening ), zaprosił do swego kręgu Gisele Bundchen , która stoi na samym czele rankingu top modelek.
H&M nieustannie stara się zadowolić wszystkich, stąd niesamowita ilość nowych kampanii reklamowych i obfitość linii odzieżowych, wśród których każdy wybierze coś dla siebie. Linia, którą reklamuje Gisele, inspirowana jest stylem boho-chic a jej korzenie leżą w latach 70.
Nowy, kobiecy, mocno romantyczny look wygląda bardzo swobodnie a przy tym obdarzony jest tą niewielką nutą elegancji, która zmienia styl boho z niedbałego na pełen klasy i wyczucia.
Głównymi gwiazdami tej kolekcji są kwiaty i kombinezony z szerokimi nogawkami. Dołączają do nich zdobione kamizelki, bluzki z kimonowymi rękawami i topy o bieliźnianym pochodzeniu.
Luz i swoboda we wiosennej kampanii H&M z Gisele Bundchen, wiosna 2011
Akcesoria są tu ograniczone do minimum, żeby nie przeciążać stylizacji. Na nogach Gisele widzimy sandałki na platformie z brązowymi paskami z eko skórki.
Liczy się naturalność, dziewczęcość, świeżość. Takie podejście powinno spodobać się fankom H&M i nie tylko, idealnie bowiem oddaje ducha letnich wakacji i przepełnionej słońcem beztroski.
Więcej: