H&M i Gisele Bundchen - kampania wiosna 2011

Ruszyła kolejna wiosenna kampania H&M. Tym razem w roli głównej ekstra klasa modelingu - Gisele Bundchen.

H&M nie przestaje nas zaskakiwać. Ostatnio stawia na znane twarze. Po Stelli Tennant w kampanii zimowej, i udziale w wiosenno/letniej sesji zdjęciowej Freji Beha Erichsen i Raquel Zimmermann (Spring Awakening ), zaprosił do swego kręgu Gisele Bundchen , która stoi na samym czele rankingu top modelek.

H&M nieustannie stara się zadowolić wszystkich, stąd niesamowita ilość nowych kampanii reklamowych i obfitość linii odzieżowych, wśród których każdy wybierze coś dla siebie. Linia, którą reklamuje Gisele, inspirowana jest stylem boho-chic a jej korzenie leżą w latach 70.

Nowy, kobiecy, mocno romantyczny look wygląda bardzo swobodnie a przy tym obdarzony jest tą niewielką nutą elegancji, która zmienia styl boho z niedbałego na pełen klasy i wyczucia.

Głównymi gwiazdami tej kolekcji są kwiaty i kombinezony z szerokimi nogawkami. Dołączają do nich zdobione kamizelki, bluzki z kimonowymi rękawami i topy o bieliźnianym pochodzeniu.

Luz i swoboda we wiosennej kampanii H&M z Gisele Bundchen, wiosna 2011

Akcesoria są tu ograniczone do minimum, żeby nie przeciążać stylizacji. Na nogach Gisele widzimy sandałki na platformie z brązowymi paskami z eko skórki.

Liczy się naturalność, dziewczęcość, świeżość. Takie podejście powinno spodobać się fankom H&M i nie tylko, idealnie bowiem oddaje ducha letnich wakacji i przepełnionej słońcem beztroski.

Więcej:

H&M Spring Awakening - kampania wiosna 2011

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.