Nowa kampania New Yorkera

3 maja, jednocześnie w 25 krajach, startuje nowa kampania reklamowa New Yorkera. Promuje są spot reklamowy, który opowiada historię dwóch kobiet...

Film reklamowy o nazwie "The Dress" opowiada historię dwóch kobiet. Pozornie bardzo się od siebie różnią. To, co je łączy, to przymus posiadania najnowszej kolekcji marki New Yorker .

Obie spotykają się przez przypadek na drodze prowadzącej do nikąd, odrzucają wszelkie zasady i zrobią wszystko by osiągnąć swój cel - idealny outfit - mówi opisuje Volker Putzmann, dyrektor marketing New Yorkera.

Nie bez powodu przychodzi nam na myśl film "Thelma & Louise" . i tam dwie, pozornie zwyczajne kobiety, odnajdywały w sobie siłę, by sprostać swoim marzeniom. Na przekór wszelkim przeciwnościom. Oczywiście ciężar tematu jest zupełnie inny, ale pomysł bardzo trafiony. Wiele z nas musi na co dzień dokonywać sporych wyrzeczeń, żeby móc kupić upatrzone ubrania.

Thelma & Louise też chciały oderwać się od ciężkiej rzeczywistości

Spot będzie można zobaczyć na dużych ekranach w 28 krajach oraz w ponad 60 kanałach TV w 25 krajach Europy, między innymi w: Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Dani, Estonii, Holandii, Chorwacji, Luksemburgu, Macedonii, Czarnogórze, Rumunii, Rosji, Szwecji, Serbii, Hiszpanii, Słowenii, na Węgrzech, Litwie, Łotwie, Słowacji oraz we Francji.

W Polsce kampania potrwa do 2 czerwca.

 

Więcej:

New Yorker - Amisu & Smog, lato 2011

Więcej o:
Copyright © Agora SA