Hit - Chanel No5 do torebki

Wszystkie oblicza klasycznego zapachu w postaci wody perfumowanej, toaletowej i eau première zamknięto w miniaturowych luksusowych etui. Jesteśmy zachwycone!

Historia perfum N°5 właściwie jest już tak znana, że nie ma potrzeby powielania tej opowieści. Mimo wszystko krótko przypomnimy historię zapachu, który z osobistego stał się kultowym.

W 1921 Gabrielle Chanel stworzyła swoją osobistą kompozycję i nazwała ją numerem: N°5. Kolejny, równi kultowy pomysł pojawił się w jej głowie ponad trzydzieści lat później. W lutym 1955 wykreowała 2.55: emblematyczną dla stylu Chanel torebkę. Była jej akcesorium, stała się dodatkiem-ikoną, dorównując popularnością zmysłowemu zapachowi. Gabrielle Chanel nigdy nie wychodziła bez swojej 2.55 , nigdy też nie zapominała włożyć do niej swojej pomadki do ust oraz perfum.

Akcesoria kreują kobietę, ale mogą też zaszkodzić jej wizerunkowi. Są najważniejsze, podkreślają styl. To drobiazgi, które przesądzają o wszystkim - mówiła kreatorka.

To właśnie zamiłowanie do akcesoriów połączone z pragnieniem posiadania przy sobie najważniejszych rzeczy właściwym wszystkim kobietom zainspirowały markę Chanel do stworzenia 3 podręcznych klejnotów N°5 dedykowanych poszczególnym wersjom zapachu: wodzie perfumowanej (stworzona w 1986 roku, ożywiona akordami hesperydowymi, a w nucie trwania podkreślona aromatem wanilii burbońskiej), słodkiej eau premi?re (premiera w 2008, harmonijna i subtelna odmiana N°5.) i wodzie toaletowej. Magia trójek przełożyła się też na praktyczny wymiar nowej wersji kultowego produktu. W każdym z kompletów znalazły się etui z załadowanym wkładem i dwa flakony do podmiany, gdy skończy się już zawartość pierwszego (każdy ma pojemność 20 ml).

Cena kompletu (3x20 ml) - ok. 404 zł

Więcej:

Spódnicospodnie - odważysz się?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.