Pabia znika z rynku

Kryzys z wielkim hukiem spadł na branżę odzieżową. Nie tylko za granicą.

Kilka dni temu zapadł wyrok o upadłości Galerii Centrum. Ogromne problemy ma też marka Monnari, która była swego czasu synonimem sukcesu - trudno zapomnieć o szumie medialnym powiązanym z kampanią reklamową, do której polski producent zatrudnił samą Claudię Schiffer.

Na szczęście upadłość nie zawsze oznacza smutny koniec. Jeśli znajdą się inwestorzy, ruszy wielka restrukturyzacja, która ma szansę ocalić bardzo lubiane przez Polki marki. Ale wszystko to nie bez ofiar. Na stronie internetowej Monnari pojawiło się niedawno oficjalne oświadczenie. Zarząd MONNARI TRADE S.A. poinformował, że w dniu 07.07.2009 r. podjął decyzję o czasowym zaprzestaniu tworzenia kolekcji pod marką PABIA i zamknięciu sieci salonów czyli 50 butików działających pod tym szyldem. Decyzja jest częścią planu restrukturyzacji, który zakłada ograniczenie działalności. Salony pod marką PABIA zamykane będą stopniowo do końca sezonu letniego.

W galerii pokazujemy najpiękniejsze perełki z kolekcji wiosna-lato 2009. Szkoda, że musimy zaprosić Was do jej oglądania w takich właśnie okolicznościach.

Co lubiłyście w marce Pabia?

Wiosenno-letnia kolekcja Bialcon

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.