W sezonie wiosna/lato 2014 tłem dla kampanii marki Gino Rossi stały się kamienne plaże teneryfy i surowa architektura wyspy, które pozwoliły na stworzenie stylowej, letniej opowieści. Kampania Gino Rossi SS14 pokazuje idealną harmonię natury i piękno produktów marki. Stanowi esencję wiosenno-letniej kolekcji i wizytówkę marki. W bezpretensjonalny sposób łączy elegancję i swobodę, nowoczesność i klasykę.
Kolekcja obuwia przygotowana przez projektantów marki Gino Rossi urzeka niebanalną stylistyką inspirowaną pełnymi elegancji Bell Epoque oraz latami 50-tymi i nowoczesnym minimalizmem a także funkcjonalnością zaczerpniętą z designu charakterystycznego dla współczesnego stylu dużego miasta. Nie brakuje w niej też zaskakujących akcentów zapożyczonych z estetyki nawiązującej do modnego nurtu etnicznego i sportowego.
Obuwie z najnowszej kolekcji zwraca uwagę niezwykle wysmakowaną kolorystyką. Trudno przejść obojętnie obok stylowych odcieni beżu i całej gamy rustykalnych barw nawiązujących do naturalnego dziedzictwa ziemi. Modne są również wszelkie odcienie koloru niebieskiego, cała paleta cukierkowych barw nawiązujących do stylu kultury amerykańskich przedmieść oraz klasyczny szyk granatu, będącego synonimem oficjalnej elegancji. Kolekcja stwarza niepowtarzalną okazję do zabawy modą i zademonstrowana własnego stylu, niezależnie od tego, czy dominuje w nim nuta perfekcyjnej klasyki czy swobodny, sportowy trend zarezerwowany dla aktywnego trybu życia.
Całą kolekcje można zobaczyć w salonach Gino Rossi i na stronie www.gino-rossi.com .
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!