Psy jak modelki Vogue'a w kampanii społecznej "Po psu ta moda"

3 sierpnia ruszyła kampania społeczna pod nazwą "Po psu ta moda", która potrwa przez najbliższe dwa miesiące. Projekt ma na celu zmianę postrzegania bezdomnych psów jako tych drugiej, gorszej kategorii, dlatego w czasie całej akcji zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych, w których psiaki wcielą się w rolę modelek niczym z Vogue'a. Inicjatorem kampanii jest start-up z branży kreatywnej Ostrosiostr o.

Kampania ma na celu nie tylko nagłośnienie problemu bezpańskich psów, ale także pokazanie, że do adopcji psa należy podchodzić z ogromną odpowiedzialnością.

Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym gwiazdy na okładkach magazynów. Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt.

Zdjęcie promujące akcję "Po psu ta moda" nawiązuje do słynnej fotografii Audrey Hepburn, które ukazało się na okładce amerykańskiego pisma "Harper's Bazaar" w 1956 roku. Zdjęcie wykonał Richard Avedon.

Zobacz wideo

Pierwsza okładka z pieskiem w roli głównej zainspirowana została japońską edycją "Vogue Beauty". Zdjęcie wykonała Agnieszka Potoczna. A piesek idealnie sprawdził się w roli modela.

Na psu ta modaNa psu ta moda mat. prasowe mat. prasowe

Więcej o akcji na stronie popsutamoda.pl oraz Facebooku.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.