LOGO GAME to forma zabawy własnym logo na jaką pozwoliła sobie Joanna Klimas, tworząc ubrania bardziej swobodne, dostępne i nowoczesne, ale nadal pozostające w duchu marki. Kolekcja charakteryzuje się tym, co u projektantki najważniejsze, czyli doskonałością formy, kunsztem krawiectwa, niebanalnością i ponadczasowością.
mat. prasowe
REKLAMA
REKLAMA
Cała linia jest bardziej streetwearowa w porównaniu do poprzednich kolekcji projektantki, ale z nie brakuje w niej elementów subtelnej klasyki, która zawsze występuje w projektach tej marki. W kolekcji dominuje szarość, biel, błękit oraz czerń, a wszystko uzupełnia graficzna zabawa literami układającymi się w logo Joanny Klimas.
REKLAMA
mat. prasowe
Zastosowane tkaniny, ich efektowne łączenia oraz rozwiązania graficzne wzorów powodują, że kolekcja jest bardziej uniwersalna, mniej zobowiązująca, a przez to swobodna.
mst. prasowe
Joanna Klimas tak mówi o LOGO GAME: "Kolekcja LOGO GAME zrodziła się spontanicznie. Mówię o niej dziecko przypadku, ale to też konsekwencja mojej pracy artystycznej. Postanowiłam się pobawić literkami, grafiką, pomysłem, ideą. To początek mojej własnej przygody twórczej, ale też przygody dla kobiet, które będą nosiły te rzeczy. To nowy power w życiu firmy i wyzwanie dla kobiet. Postawiłam na street i większą dostępność moich rzeczy, ale niezmiennie są to projekty designerskie, nowoczesne i ponadczasowe."
Kolekcja Logo Game dostępna jest na stronie internetowej projektantki